• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
مهدی تارتار:

با یک بازی کاملا برتر به برد شیرینی دست یافتیم/ در طول این فصل از داوری زیاد ضربه خورده‌ایم

  • کد خبر : 7034
  • 27 بهمن 1397 - 18:30

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در طول این فصل از داوری زیاد ضربه خورده‌ایم، امیدوارم در این زمینه مسئولان ما را حمایت کنند، چرا که واقعاً شایسته نیست این همه اشتباهات علیه ما اتفاق بیفتد.

به گزارش آوای بوشهر، مهدی تارتار بعد از برد سه بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:یک بازی کاملا فیزیکی به خاطر شرایط زمین داشتیم. بعد از ۱۰ نفره شدن حریف آنها دفاعی بازی کردند.

وی افزود: ما امروز در نیمه اول آنطور که باید خوب بازی نکردیم، اما با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان شد شرایط تغییر کرد و ما توانستیم با یک بازی کاملا برتر به برد شیرینی برسیم. تماشاگران ما امروز بیشترین سهم را در این برد داشتند چرا که زیر فشار باران ما را تنها نگذاشتند. دست تک تک هواداران را می‌فشارم و آنها بدانند که بازیکنان به عشق آنهاست که در زمین تلاش می‌کنند تا دلشان با این بردها شاد شود.

تارتار با تاکید بر این که با حمایت هواداران تیمش در بازی‌های آینده برای برد به میدان می‌روند، عنوان کرد: ما با این تماشاگران و نفرات خیلی خوبی که داریم در هر بازی توان برتری داریم، من به تک تک شاگردانم افتخار می‌کنم چرا که آنها با تمام مشکلاتی که وجود دارد چنین عملکردی را در زمین مسابقه دارند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی راجع به داوری مسابقه نیز اظهار کرد: داور در این مسابقه یک پنالتی به سود نساجی گرفت که درست نبود. در صحنه پنالتی هر دو بازیکن برای تصاحب توپ رفتند و خطایی اتفاق نیفتاد. وقتی آن پنالتی گل شد نساجی به بازی برگشت و چیزی نمانده بود بازی ۲ -۲ مساوی شود. در واقع داور برای ما استرس ایجاد کرد. متاسفانه ما در طول این فصل از داوری زیاد ضربه خورده‌ایم، امیدوارم در این زمینه مسئولان ما را حمایت کنند، چرا که واقعاً شایسته نیست این همه اشتباهات علیه ما اتفاق بیفتد. ضمن این که باید بگویم اخراج بازیکن حریف تصمیم کاملا درستی از سوی داور بود، اگرچه ما هم یک گل سالم زدیم که داور به اشتباه مردود اعلام کرد. قطعاً همه صحنه‌ها کارشناسی خواهد شد و مشخص می‌شود چه تیمی از داوری متضرر شده است.

وی در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران از خط دفاع پارس جنوبی، گفت: نظر شما محترم است اما ما امروز غیر از صحنه پنالتی کاملاً حریف‌مان را در کنترل داشتیم، تا قبل از این صحنه هیچ موقعیتی به نساجی ندادیم. مطمئن باشید اگر داور آن پنالتی را نمی‌گرفت، نساجی حتی یک موقعیت گل هم نصیبش نمی‌شد.

تارتار درباره تعویض‌هایش در این مسابقه نیز تصریح کرد: در هر صورت ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را به میدان فرستادیم، به طور مثال بازیکنی مثل محمد نوری که برای تیم ما گره‌گشا است را در این بازی به میدان نفرستادیم چون او بازیکن فانتزی است و چنین زمین گل‌آلودی بازیکن فیزیکی می‌خواست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان حاضر نشد در مورد دیدار آینده تیمش مقابل استقلال صحبت کند و این موضوع را به آینده واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.