• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

بحران آب در جم جدی تر شد / شوراها در خصوص آب جم صحبت نکنند ، مردم تحریک می شوند!

  • کد خبر : 5149
  • 14 تیر 1397 - 21:00
تحریم ها به روی خط انتقال آب دریا به جم اثر گذاشته و بحران آب در این شهرستان روز به روز به صورت جدی تر خود را نشان می دهد و مسئولان از شوراها خواسته اند در خصوص آب اظهار نظر نکنند تا مردم تحریک نشوند!

آوای بوشهر، تحریم ها به روی خط انتقال آب دریا به جم اثر گذاشته و بحران آب در این شهرستان روز به روز به صورت جدی تر خود را نشان می دهد و مسئولان از شوراها خواسته اند در خصوص آب اظهار نظر نکنند تا مردم تحریک نشوند!

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، نائب رئیس شورای اسلامی شهر جم امشب در جمع مردم اظهار داشت: موضوع آب در شهرستان جم جدی و بحرانی است و مسئولین بارها به ما گفته اند در خصوص آب اظهار نظر نکنید تا مردم تحریک نشوند.

وی افزود: من به مسئولین شهرستان و نفت و گاز و نماینده مجلس و همچنین استاندار بوشهر در خصوص آب نقد دارم.

علی پریشان تصریح کرد: نقد من به نماینده مجلس این است که موضوع را حساس جلوه دهد و در این خصوص نمایندگان استان را با خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه قرار نیست که همه به دلایل مشکل نیترات و آلوده بودن آب با مشکل مواجه شویم افزود: دلیل آن چیست که باید آب دریا به جم نرسد و آب چاه های کشاورزی در حلقوم مردم بریزند؟

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جم تاکید کرد: چرا نماینده مردم در مجلس در این خصوص اهمال می کند؟ به مردم بگوید نمی تواند تا مردم هم تکلیف خود را بدانند! بعید می دانیم تا پایان امسال هم آب دریا به جم برسد.

اسدالله نیکخواه رئیس شورای اسلامی شهرستان جم نیز در جمع مردم شهر جم اظهار داشت: با توجه به گفته خانم الماسی، هنوز به اینکه دستگاه های آب شیرین کن خریداری شده باشد شک داریم ولی امیدواریم، چرا که اگر این اتفاق نیفتاده باشد با این تحریم ها رسیدن آب از دریا به جم با مشکل مواجه خواهد شد./نسیم جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.