• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

برنامه های روز خبرنگار در شهرستان جم مشخص شد

  • کد خبر : 3362
  • 15 مرداد 1396 - 23:11

به گزارش آوای جم عباس اعتمادی پور مدیر خانه اصحاب قلم و رسانه شهرستان جم ضمن تبریک فرارسیدن هفتدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، ویژه برنامه های این روز در شهرستان جم اعلام کرد.

به گزارش آوای جم عباس اعتمادی پور مدیر خانه اصحاب قلم و رسانه شهرستان جم ضمن تبریک فرارسیدن هفتدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، ویژه برنامه های این روز در شهرستان جم اعلام کرد.

عباس اعتمادی پور با بیان اینکه روز خبرنگار بهانه و فرصی برای پاسداشت و قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای بی دریغ خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی است که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند افزود :  با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی خانه اصحاب قلم و ‌رسانه شهرستان  و همچنین همکاری مسئولان ارشد شهرستان امسال برنامه های متنوعی در قالب هفته خبرنگار برگزار  می شود.

 

مدیر خانه اصحاب قلم و رسانه شهرستان جم گفت : در راستای قانونمند کردن فعالیت خبرنگاران در شهرستان و حمایت از قشر خبرنگار اقدام به تأسیس خانه خبرنگاران نموده ایم که به امید خدا در روز خبرنگار رسما فعالیت آن را شروع کرده و وبه صورت یه تشکل صنفی ازخبرنگارا حمایت خواهیم کرد.

وی افزود : بعد از شروع رسمی خانه اقدام به عضو گیری و برگزاری دوره های آموزشی خواهیم کرد

 

اعتمادی افزود: غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با ارمان های شهدا، حضور در مزار عکاس فقید سایت چگاسه و تجلیل از خانواده آن مرحوم، دیدار با امام جمعه شهرستان ، برگزاری مسابقات فوتسال چند جانبه به مناسبت روز خبرنگار و جشنواره پایانی از سری برنامه های هفته بزرگداشت مقام خبرنگار در شهرستان جم هست .

 

عباس اعتمادی پور افزود: در جشنواره پایانی از خبرنگاران پیشکسوت  و برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهیم کرد.

مدیر خانه اصحاب قلم ورسانه شهرستان جم در پایان ابراز امیدواری کرد :با برگزاری کلاس های خبرنگاری و کارگاهای تخصصی شاهد بالابردن سطح سواد رسانه ای خبرنگاران جم باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. روز خبرنکار رو به جامعه خبرنگاری شهرستان جم تبریک عرض می کنیم…
    دردها بسیار… مرهمی باید …
    نه از بهر شفا… بلکه از جنس فنا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.