• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم در جمع مردم

برگزاری سالیانه نکوداشت روز جم را حق مردم می دانیم/ به سلایق متنوع مردم باید احترام گذاشت 

  • کد خبر : 6744
  • 08 بهمن 1397 - 9:39
این انتظار بجایی است که اگر 50 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه می شود یک میلیارد تومان هم به حوزه فرهنگ و هنر و معرفی استعدادهای جم اختصاص یابد.
به گزارش آوای بوشهر، عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم در جمع مردم این شهر گفت: برگزاری باشکوه نکوداشت روز جم را حق مردم می دانیم و از این رویداد بزرگ حمایت می کنیم.
وی افزود: از نقد استقبال می کنیم اما نکوداشت روز جم را ضروری می دانیم. همانگونه که تیم پارس جنوبی جم مایه مباهات شهرستان است توجه به علم و فرهنگ و هنر جم هم مایه افتخار و مباهات است و برای هر دو باید هزینه کرد.

عضو شورای شهر جم عنوان کرد: شورای شهر نماینده مردم در همه حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نباید شورا را فقط در حوزه عمرانی و اقتصادی خلاصه کرد.
وی تاکید کرد و گفت: این انتظار بجایی است که اگر ۵۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه می شود یک میلیارد تومان هم به حوزه فرهنگ و هنر و معرفی استعدادهای جم اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه استعدادهای بزرگی در عرصه علمی، شعر، تئاتر، موسیقی، ورزش و … در شهرستان وجود دارداظهار داشت:  آیا نباید به این جوانان بها داد؟ در سال گذشته جایزه استانی شعر جم برگزار شد و بازخورد بسیار خوبی در سطح استان و کشور داشت. آیا برند سازی شهرستان در حوزه شعر کار بزرگی نیست؟
عبدالحسین اکسیر گفت: استارت آپ ویکند کشوری جم با بازخورد بسیار خوب و حک شدن نام جم بر تارنمای تمام سایت های دانشگاهی کشور همراه شد و بزرگان علمی کشور به جم سفر کردند آیا این کار بزرگی نیست؟
وی ادامه داد: کنسرت محسن ابراهیم زاده در سال گذشته، ۷ هزار نفر را دور هم جمع کرد و نشاط اجتماعی ایجاد کرد. این یعنی باید به همه سلایق با مخاطبان مختلف و پرتعداد، احترام بگذاریم. تحمیل یک سلیقه خاص به مردمی که متفاوت آفریده شده اند یاس آفرین خواهد بود.
عضو شورای شهر جم بیان کرد: جم از بازیگران مطرحی در هنر تئاتر برخوردار است. چرا نباید جشنواره ای به نام تئاتر جم داشته باشیم تا در تقویم فرهنگی استان و کشور این رویداد سالیانه به نام جم ثبت شود و علاوه بر معرفی جم، استعدادهای مشتاقان حوزه هنر را شکوفا سازد؟
وی در پایان گفت: بخش مهمی از رسالت شورا و شهرداری، بسط نشاط و توجه به سرمایه های انسانی است و روز جم یکی از بسترهای مهم نشاط اجتماعی و توجه به سرمایه هاست. هرچند از نقدهای ناقدان استقبال می کنیم و تمام توان خود را به کار می بندیم تا بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها با کمترین هزینه برای شهر و اهالی عزیز اجرایی شود./آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.