• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

به مدیر عامل منطقه ویژه انتقاد داریم/در مقابل بی توجهی ها سکوت نخواهیم کرد/ دود بی توجهی ها به چشم خودشان می رود!

  • کد خبر : 5820
  • 26 شهریور 1397 - 9:59

به گزارش آوای بوشهر، عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم در جمع هواداران پارس جنوبی جم گفت: ده ها پتروشیمی در منطقه فعال هستند که خانواده های کارکنان شان در شهر جم ساکن هستند. هیچ شهری در کشور به اندازه شهر جم از حضور پتروشیمی ها متاثر نشده است. وی افزود: امروز جمعیت کارکنان شاغل […]

به گزارش آوای بوشهر، عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم در جمع هواداران پارس جنوبی جم گفت: ده ها پتروشیمی در منطقه فعال هستند که خانواده های کارکنان شان در شهر جم ساکن هستند. هیچ شهری در کشور به اندازه شهر جم از حضور پتروشیمی ها متاثر نشده است.
وی افزود: امروز جمعیت کارکنان شاغل در نفت و گاز و پتروشیمی و خانواده های آنان از جمعیت بومی شهر جم پیشی گرفته و به همین نسبت هزینه های مدیریت شهری افزایش یافته است.
اکسیر گفت: به نظر می رسد یا نقش و تکالیف شرکت های پتروشیمی در قبال شهرستان جم به درستی برای مدیران عامل تبیین نشده یا اگر هزینه ای بابت مسئولیت های اجتماعی پرداخت می شود نه در جم که در شهرهای دیگر انجام می شود که بررسی ها نشان می دهد این موضوع صحت دارد.
رئیس شورای شهر جم بیان کرد: متاسفانه به دلیل رشد بی رویه جمعیت، طرح تفصیلی شهر جم پس از سه سال دیگر به اتمام رسیده و این نشان می دهد برای توسعه متناسب با این رشد بی رویه، باید نفت و گاز و پتروشیمی ها به تکالیف خود عمل کنند.
وی گفت: هر کمکی در حوزه های مختلف از سوی پتروشیمی ها در گام اول کمک به خود انها و کمک به تامین امنیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و روانی خانواده های ساکن در شهر جم است.
اکسیر تاکید نمود: تامین رقم های چند میلیارد تومانی مورد نیاز تیم پارس جم برای این تعداد از پتروشیمی مستقر در منطقه بسیار اسان است و باید این نگاه حمایتی در پتروشیمی ها تقویت شود.
وی خاطرنشان شد: متاسفانه نگاه ها به شهرستان جم بسیار بسته است و با وجود اینکه جم میزبان صنایع بزرگ منطقه است اما نگاه بسته و بخشی نگرانه مدیران این مجموعه ها، شرایط را برای توسعه شهری جم سخت کرده است .
رئیس شورای شهر جم افزود: من به مدیر عامل منطقه ویژه پارس هم نقد دارم. نقش منطقه ویژه در شهرستان جم به عنوان سازمان خدمات دهنده در حوزه مسئولیت های اجتماعی نفت چیست؟
وی اضافه کرد: تا امروز سعی کردیم به خاطر حفظ اتحاد و انسجام جامعه در مجامع عمومی سکوت کنیم اما قطعا دیگر در مقابل بی توجهی ها سکوت نخواهیم کرد.
اکسیر در پایان گفت: از تمام ظرفیت های موجود برای احقاق حق مردم استفاده خواهیم کرد و سکوت نمی کنیم./ آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.