• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
آوای بوشهر بررسی می کند:

بودجه تیم پارس جم چقدر است/ چرا کمالوند دروغ گفت؟

  • کد خبر : 10789
  • 24 دی 1398 - 17:46

در میان مصاحبه های گوناگون سرمربی، مدیررسانه و بازیکنان پارس جم که چوب حراج را بر آبروی شهرستان زدند، نبود یک مدیرعامل قوی و باتدبیر به شدت حس می شد و با کنار کشیدن بهرام رضاییان و آمدن دفتردار رییس منطقه ویژه پارس، کمالوند نهایت بهره برداری را از جو آشفته تیم برد.

” ۴۰ درصد کاهش بودجه داشته ایم “؛ سخن فراز کمالوند سرمربی سابق پارس جنوبی جم از ابتدای شروع لیگ بود که آن را دست مایه ای قرار داد تا نتیجه گیری تیمش را به آن تعمیم دهد و با جو رسانه ای، فرار رو به جلو داشته باشد و گاهی آنقدر شرایط را بحرانی جلوه می داد که پرداخت هزینه ۱ میلیونی MRI بازیکنان از جیبش، او را به قهرمان و ناجی پارسی ها تبدیل می کرد.

آوای بوشهر مبلغ قرادادهای بازیکنان پارس جنوبی در لیگ امسال را بررسی کرد تا ببنید بودجه باشگاه پارس جنوبی در این فصل چه تغییری داشته است.

در فصل نوزدهم لیگ برتر، جمع مبلغ قرارداد کادر فنی پارسی ها نزدیک به ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون و بازیکنان نیز قریب به ۹میلیارد تومان بوده است که جمعا حدود ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میزان کل قراردادهای تیم فراز کمالوند در ابتدای فصل بود.

بودجه کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم در لیگ هجدهم نیز نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود که مهدی تارتار بارها آن را رسانه ای کرد و تیمش را یکی از ارزان ترین باشگاه های لیگ برتر دانست.

با بررسی قراردادهای باشگاه در دو فصل گذشته، می توان گفت کمتر از ۱۰ درصد شاهد کاهش مبلغ قراردادها بوده ایم و مشخص نیست که فراز کمالوند بر اساس چه معیار و منطقی از کاهش ۴۰ درصدی قراردادها سخن می گفت.

فراز کمالوند در تیمش ۷ بازیکن بالای ۵۰۰ میلیونی در اختیار داشت که ۲ تن از آنان عملکرد ضعیفی داشتند و معمولا نیمکت نشین یا مصدوم بودند.

از طرفی پارس جنوبی جزو محدود تیم هایی بود که در ابتدای فصل ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرد ولی نتوانست نتایج موفقی را کسب کند و اسیر حواشی رسانه ای سرمربی خود شد و یکی از گزینه های سقوط در لیگ نوزدهم شده است.

در میان مصاحبه های گوناگون سرمربی، مدیررسانه و بازیکنان پارس جم که چوب حراج را بر آبروی شهرستان زدند، نبود یک مدیرعامل قوی و باتدبیر به شدت حس می شد و با کنار کشیدن بهرام رضاییان و آمدن دفتردار رییس منطقه ویژه پارس، کمالوند نهایت بهره برداری را از جو آشفته تیم برد.

مشخص نیست چرا مدیران باشگاه پارس جنوبی در مقابل صحبت های فراز کمالوند در خصوص کاهش ۴۰ درصدی بودجه باشگاه و دیگر مسائل حاشیه ای، واکنشی نشان ندادند؟!

لازم به ذکر است ذکر مبالغ فوق تنها مربوط به قرداد کادرفنی و بازیکنان تیم است و بودجه هزینه های جاری (مثل پرواز، هتل و …) در این گزارش به آن پرداخته نشده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.