• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

بیش از ٢٠ پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در شهر جم در حال اجراست

  • کد خبر : 5856
  • 03 مهر 1397 - 9:01

صدرالله حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی اصل مهمی است که در کنار اجرای پروژه های عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: شهر جم چهره کارگاه عمرانی به خود گرفته است و تلاش می کنیم این عملیات با سرعت بیشتری در فصل کاری دنبال شود . شهردارجم خاطر […]

صدرالله حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی اصل مهمی است که در کنار اجرای پروژه های عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهر جم چهره کارگاه عمرانی به خود گرفته است و تلاش می کنیم این عملیات با سرعت بیشتری در فصل کاری دنبال شود .

شهردارجم خاطر نشان کرد : از مهمترین پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر، پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی هنری ، هتل سه ستاره شهر، پارکینگ طبقاتی ، استخر سرپوشیده و مجموعه بازی های آبی، فاز دوم پارک بزرگ چگاسه ، فاز دوم بلوار شهید چمران ، مجتمع اداری تجاری بهارستان و چندین پروژه عمرانی بزرگ و کوچک که با جدیت تمام دنبال می شود.

حیدری اضافه کرد : پروژه های شاخصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و زیرساختی شهر داشته باشد.

وی تصریح کرد: تبدیل شهر جم به کارگاه بزرگ عمرانی،‌ بهره‌ برداری از پروژه‌های مختلف، انجام اقدامات مختلف فرهنگی و آغاز پروژه‌های جدید در شهر همه و همه بیانگر عزم جدی اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان و ساختن شهری زیبا و آباد می باشد.

شهردار جم تاکید کرد: اجرای پروژه های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد اما باید توجه داشت که منابع مالی شهرداری نیز محدود است و به همین دلیل مشکلات باید اولویت بندی و به تدریج حل کرد که امیدواریم شهروندان نیز در این مسیر یاریگر مجموعه شهرداری باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.