• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

بیانیه مشترک منتخبین شوراهای شهر و روستا در تقدیر از بخشدار

  • کد خبر : 2479
  • 08 خرداد 1396 - 14:05

آوای جم ؛ در پی برگزاری انتخابات در بخش ریز منتخبین مردم در دوره پنجم در اطلاعیه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از بخشدار و سایر برگزار کنندگان انتخابات اعلام کردند . به گزارش آوای جم ؛ برگزاری دور چهارم انتخابات در بخش ریز با حاشیه همراه بود که در روستای تشان در […]

آوای جم ؛ در پی برگزاری انتخابات در بخش ریز منتخبین مردم در دوره پنجم در اطلاعیه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از بخشدار و سایر برگزار کنندگان انتخابات اعلام کردند .

به گزارش آوای جم ؛ برگزاری دور چهارم انتخابات در بخش ریز با حاشیه همراه بود که در روستای تشان در بازشماری صندوق جای اعضای اضلی و علی البدل عوض شد و این دوره انتخابات با سلامت کامل برگزار شد.

منخبین دوره پنجم روستایی و شهری بخش ریز با صدور بیانیه ای مشترک که نسخه ای از آن در اختیار سایت آوای جم قرار گرفته است از برگزار کنندگان این انتخابات تشکر کردند که عیننا منتشر می شود .

بیانیه ی قدردانی از نماینده دولت و برگزار کنندگان انتخابات ۲۹ اردیبهشت در بخش ریز

بدینوسیله اینجانبان منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش ریز با اطلاع و آگاهی کامل از حساسیت و سختی کار برگزاری هر دو انتخابات همزمان شوراها و ریاست جمهوری، و مشاهده ی همّ و تلاش شبانه روزی و خالصانه ی مجموعه ی ستاد برگزاری انتخابات در بخش اعم از رئیس ستاد بخشدار محترم جناب آقای ابراهیمی، کارشناس انتخابات جناب آقای احمدپور، کارکنان بخشداری و کلیه ی معتمدین و اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی، قضات دادگستری و نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شعب أخذ رأی، عوامل شهرداری ها و دهیاران روستاها که با اتحاد، انسجام و هماهنگی کامل، ضمن حفظ آبروی بخش در جلب مشارکت بالای ۹۰ درصدی در صحت و سلامت کامل به عبور موفقیت آمیز از این عرصه ی باشکوه مردم سالاری دینی نائل گردیدند، صمیمانه سپاسگزاریم. و اکنون که به مدد خواست اکثریت مردم ایران زمین، استمرار مسیر اعتدال، تدبیر و امید محقق گردیده بر خود واجب میدانیم که در راستای تحقق مطالبات مردم، هماهنگ و همسو با برنامه ها و سیاست های دولت، یاریگر همکاران خود و دولتمردان در امر خدمتگزاری مطلوب باشیم. با آرزوی توفیق روزافزون

منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش ریز

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.