• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

بی مدیریتی در توزیع برق شهرستان جم/ گلایه شهروندان از قعطی های گاه و بی گاه برق

  • کد خبر : 5196
  • 20 تیر 1397 - 19:27
اداره کل برق استان بوشهر خسارت احتمالی ناشی از قطعی های بدون اطلاع رسانی را به مردم پرداخت خواهد کرد؟! حتی اگر این خسارت ها در حوزه سلامت شهروندان باشد؟!
به گزارش آوای بوشهر ، با شروع فصل تابستان و‌ افزایش دمای هوا در طی چند روز گذشته، مصرف برق در سطح کشور رکورد جدیدی ثبت کرد و آژیر قرمز را به صدا درآورد.
مدیریت بحران استان بوشهر جهت سروسامان دادن به بحران گرما و کنترل مصرف برق دست به اقداماتی زد تا شاید بتواند بار مصرف برق در استان کاهش یابد و از خاموشی های احتمالی جلوگیری کند.
کاهش و تغییر ساعات ادارات استان یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته بود که علی رغم موافقینی که داشت موجی از نارضایتی را میان کارمندان و شهروندان را به وجود آورد.
خواب آلودگی کارمندانی که ساعت ۶ صبح در محل کار خود حاضر می شوند و گاها با رفتارهای نامناسب با مراجعین برخورد می کنند از یک سو، کاهش ساعت خدمت دهی به مردم نیز از طرف دیگر موجی از نارضایتی را در بین مردم استان بوشهر به وجود آورده است.
گویا این اقدام نیز تاثیری بر خاموشی های مقطعی برق نگذاشته است، به طوری که در شهرستان جم بدون اطلاع قبلی و در ساعات مختلف شبانه روز برق برخی از مناطق به مدت چند ساعت قطع می گردد که با توجه به گرمی هوا مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.
خاموشی خیابان های شهر جم در ساعات اداری نیز باعث شده که روند خدمت دهی ادارات به مردم مختل و‌ کمتر از حد انتظار شده و شهروندان با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.
آیا بهتر نیست اداره برق استان بوشهر و به طبع آن شهرستان ها زمان خاموشی های خود را از طریق رسانه های محلی به اطلاع مردم برسانند تا آمادگی لازم را جهت مقابله با آن داشته باشند؟!
اداره کل برق استان بوشهر خسارت احتمالی ناشی از قطعی های بدون اطلاع رسانی را به مردم پرداخت خواهد کرد؟! حتی اگر این خسارت ها در حوزه سلامت شهروندان باشد؟!
لازم است در فصل گرما از سوی مسئولین امر، بحران پیش رو استان مدیریت شود تا در این میان مردم قربانی نشوند.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5196

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.