• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
وقت حمایت از پارس

تا ابد هوادار جم و پارس جم

  • کد خبر : 8549
  • 13 اردیبهشت 1398 - 12:34
خون بجوش آمده من برای پارس نمی گذارد که نگویم: جنم، جسارت، فریاد، قدرت و صلابتی که می خواهم از مسئولین شهرم ببینم ندیده ام .

آوای بوشهر/ یزدان شهیدزاده؛ نه احسان عبدی پورم و نه شاهین بهرامی نژاد که پست ها و استوری هایشان در میان هواداران شاهین دست به دست بچرخد، شهر من حتی سلبریتی هم در حد و قواره استان خودش ندارد که بنر و استوری او بین هواداران پارس بازنشر شود اما خواستن و اصرار برای بقای پارس دلی ترن خواسته ی مردم در طول تاریخ چند هزار ساله جم است.
هر بازی پارس برای ما همان بازی آلمان و مجارستان ۱۹۵۴ است، همان مجعزه برن اما نه در سوئیس بلکه در خاک جم.
اما بازی امروز به رقیب نگاه نمی کنیم رقیب ما ذوب آهن اصفهان نیست، ما از توپ و میدان فوتبال که واهمه ایی نداریم، رقیب ما مسئولین استان و شهرستانی هستند که فاقد جسارت در برخورد با مشکلات شهر و مسئولیت پذیری خود هستند.
خون بجوش آمده من برای پارس نمی گذارد که نگویم: جنم، جسارت، فریاد، قدرت و صلابتی که می خواهم از مسئولین شهرم ببینم ندیده ام و تا دیده و شنیده ام ، روسای شهر التماس و خواهش کرده اند و امیدوارم بوده اند … ! اما تا کی !
رقیبان امروز ما مدیران پروازی هستند که تنها دغدغه آنها رفت و آمد و فیش های حقوقی چند میلیونی است، نه پارس جم و نه عسلویه و نه مردم…، اما بداند که اگر قرار باشد پارسی برای این مردم نماند نمی گذاریم از پلکان هواپیما فرودگاه خلیج فارس پایین بیایند.
رقیبان امروز ما برادر زادگان، خواهرزادگان و اقربای مدیران بالا نیشنانی هستند که عقرب جان این مردم شده اند و بیش از آنکه دغدغه کارکنان، ساکنین و مردم داشته باشند سعی می کنند عمو و دایی عزیزشان از دست شان تکدر خاطر نشود، بگذارید زندگی برای هر دوی ما دو سر برد باشد!
رقیبان امروز ما هئیت مدیره بی نام و نشانی است که گمانم نه تنها از فوتبال بلکه از مدیریت، کار اقتصادی نیز بهره ایی نبرده است.
لباس زرد ما امروز کارت زردی است که از جیب مان برای وکیل تا وزیر و از مدیر تا مسئول به نشانه رفته است، نگذارید از این مردم کارت قرمز دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.