• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9
امام جمعه جم:

تریبون نماز جمعه را به سمت کارهای شخصی نمی برم/مدیران ما را سپر کنند!

  • کد خبر : 9436
  • 31 تیر 1398 - 10:56

امام جمعه جم با بیان اینکه رفع مشکلات جم نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است گفت: هیچ وقت تریبون نماز جمعه به سمت کارهای شخصی نخواهم برد. به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جم با بیان اینکه برای خدمت به مردم با فرهنگ این […]

امام جمعه جم با بیان اینکه رفع مشکلات جم نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است گفت: هیچ وقت تریبون نماز جمعه به سمت کارهای شخصی نخواهم برد.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جم با بیان اینکه برای خدمت به مردم با فرهنگ این شهرستان با برنامه آمده‌ام و به دنبال تلف کردن عمر خود نیستم، اظهار داشت: باید به دور از بازی‌های سیاسی و حواشی قدمی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان برداریم.

امام جمعه جم افزود: فردی انقلابی ام و وابسته به هیچ گروه و جناحی نیستم و منافع مردم اولویت کارم است.

وی ادامه داد: قبل از آمدن به جم، در بدو ورودم و حتی در اولین خطبه ام به مشکلات شهرستان از جمله تأمین آب شرب، فرودگاه و تیم فوتبال پارس جم پرداختم و معتقدم این مشکلات موجود باید با هم فکری و همکاری همه مسئولان رفع شوند.

محمدی مطالبه گری و تقویت روحیه مطالبه گری در بستر قانون را مهم دانست و گفت: برای پیش برد مشکلات مردم، مدیران شهرستان می‌توانند ما را سپر کنند و از ظرفیت امام جمعه کامل استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ وقت تریبون نماز جمعه به سمت کارهای شخصی نخواهم برد عنوان کرد: مشکلات مردم و معضلات شهرستان را بعد از بررسی و بحث با مدیران شهرستان و با مسئولین استانی مطرح و در آخر در تریبون نمازجمعه بیان خواهم کرد.

محمدی با اشاره به ظرفیت بالای تیم فوتبال پارس جم خاطرنشان کرد: تمام دوربین‌ها بر روی جم متمرکز شده که نیاز است از حیثیت تاریخی و تمدنی شهرستان دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: باید برای رفع مشکلات تیم پارس از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا به واسطه اهمال، خللی به امنیت شهرستان نشود، که در زمینه رفع مشکلات ورزشگاه با نماینده مجلس و فرماندار نشست‌هایی داشته‌ام و وعده‌هایی نیز داده شده است.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان جم با بیان اینکه تیم باید به ثبات مالی و تثبیت مدیریتی برسد، اضافه کرد: مشکلات تیم پارس جنوبی جم و چهار شرط فدراسیون فوتبال برای میزبانی، با توجه به حضور صنعت و پتانسیل‌های شهرستان با تعامل و هم فکری رفع کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه نقشه فرهنگی برای شهرستان مهم است خاطر نشان کرد: این نقشه فرهنگی باعث می‌شود با تغییر یک مدیر و ورود مدیر جدید به شهرستان کارهای ناتمام مدیر قبل اجرایی بشود.

حجت الاسلام محمد محمدی ادامه داد: در پالایش فرهنگی و تهیه نقشه فرهنگی باید از ظرفیت‌های شهرک‌ها نیز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه که کسانی حرف‌های من را در شبکه‌های اجتماعی تغییر می‌دهند و امانت داری نمی‌کنند را نمی‌بخشم، ادامه داد: وجود افراد متخصص و متعهد در شهرک‌های مسکونی جم یک ظرفیت خوب برای پیشرفت و توسعه شهرستان جم است.

محمدی با اشاره به اینکه یک شخصیت رسانه‌ای هستم، بیان داشت: باید ستون‌های تجزیه و تحلیل خود تقویت کنیم تا با حفظ وضعیت موجود شهرستان به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید در خصوص حفظ داشته‌های شهرستان چون فرودگاه و تیم پارس جم تلاش کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کند، بیان داشت: سرکشی به روستاها و نشست با جوانان از برنامه‌های وی است.

امام جمعه شهرستان جم تربیت نیروی سالم و توانمند در تراز اسلامی برای جامعه مهم دانست و تصریح کرد: باید از استعدادها و ظرفیت نیروی بومی که در سطح شهرستان وجود دارد استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتباط با مردم شبکه یاران آدینه ایجاد می‌شود، یادآور شد: تریبون‌های آزاد اندیشی برای ارتباط بهتر با جوانان و شنیدن سخنان آنان ایجاد می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.