• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

تعطیلی دو رستوران متخلف در شهر جم

  • کد خبر : 3130
  • 29 تیر 1396 - 1:25

بجای استفاده از زعفران از رنگ غیر مجاز در تهیه غذا استفاده نموده اند که پس از تایید آزمایشگاه با صدور اخطار کتبی و  با هماهنگی اماکن عمومی نیروی انتظامی دو واحد مربوطه تعطیل و پرونده متخلفین جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد. آوای جم: دو رستوران در شهر جم  به […]

بجای استفاده از زعفران از رنگ غیر مجاز در تهیه غذا استفاده نموده اند که پس از تایید آزمایشگاه با صدور اخطار کتبی و  با هماهنگی اماکن عمومی نیروی انتظامی دو واحد مربوطه تعطیل و پرونده متخلفین جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.

آوای جم: دو رستوران در شهر جم  به علت استفاده از مواد غیر مجاز تعطیل شد .

به گزارش آوای جم: دو رستوران در شهر جم به دلیل انجام تخلفات بهداشتی و عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شدند.

مجید ابراهیمی مسول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان جم گفت: در راستای کنترل و پایش سلامت و امنیت مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط بصورت دوره ای از مراکز تهیه مواد غذایی همچون رستوران ، فست فود،ساندیچی ،نانوایی ،شیرینی فروشی و… بازدید می نمایند.

وی  افزود: جهت اطمینان از عدم استفاده افزودنی های غیرمجاز در فرآوری غذا و سلامت مواد بکار رفته، بصورت روتین و در موارد شکایات مردمی از اقلامی همچون زعفران،روغن،کوبیده و … نمونه برداری می نمایند و در صورت تایید آزمایشگاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر اساس قانون مواد خوردنی و آشامیدنی با متخلفین برخورد خواهد شد.

ابراهیمی اظهار داشت : در تیرماه سال جاری بر اساس نمونه برداری های انجام شده مشخص شد دو واحد رستورانی، بجای استفاده از زعفران از رنگ غیر مجاز در تهیه غذا استفاده نموده اند که پس از تایید آزمایشگاه با صدور اخطار کتبی و  با هماهنگی اماکن عمومی نیروی انتظامی دو واحد مربوطه تعطیل و پرونده متخلفین جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.

وی تاکید نمود: شهروندان عزیز در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی سراسر کشور، می توانند با سامانه ۱۹۰ مدیریت ثبت شکایات مردمی  وزارت بهداشت بصورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند و بازرسین در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایت و رفع نقص اقدام خواهند نمود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بهتره نام رستوران های متخلف منتشر بشه تا مردم شناخت پیدا کنند گیرم که شما بعد از مدت ها تخلف کردن تازه متوجه شده آید اینم از گفتن نامش خودداری میکنید این چه قانونی هست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.