• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9
سرمربی تیم پارس جم :

توانایی شکست پرسپولیس را داریم/ برای بازی فردا از انگیزه بالایی برخورداریم

  • کد خبر : 8805
  • 25 اردیبهشت 1398 - 23:06
آوای بوشهر/ مهدی تارتار: بازیکنانم در طول هفته روحیه خوب و انگیزه بالایی داشتند. امیدوارم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و در نهایت هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: در این بازی مثل ۲۹ بازی گذشته با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم.

تارتار در این رابطه افزود: بازی کردن با بهترین تیم ایران در دو سه سال گذشته آسان نیست. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما بازیکنانم در طول هفته روحیه خوبی داشتند و انگیزه بالایی داشتند. امیدوارم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و در نهایت هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در خصوص جو موجود و انتظار تیمهای مدعی برای برد پارس در این دیدار بیان کرد: فردا بازی داریم بعدا درباره این قضیه صحبت خواهم کرد. پرسپولیس در طول فصل یک شکست داشته و بحث داوری آن بازی را همه می‌دانند. ولی ضمن احترام به پرسپولیس و هوادارانش توانایی شکست این تیم را داریم. ما تیم‌های بزرگی را در این شهر شکست داده‌ایم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص پیش‌بینی‌ بازی فردا عنوان کرد: چون شانس قهرمانی نداریم، صادقانه می گویم، دوست دارم بازی فردا را ببریم، اما پرسپولیس قهرمان شود.»

مهدی تارتار درباره آینده تیم پارس جم خاطر نشان کرد: در نیم فصل دوم سال گذشته مشکلات مالی و جدا شدن بازیکنان با کیفیت روی تیم تأثیرگذاشت و سیر نزولی ما آغاز شد. امسال در نیم فصل اول توانستیم به خاطر شخصیت تیمی که در فصل قبل به دست آورده بودیم  خودمان را جمع و جور کنیم اما در نیم فصل دوم مشکلات بیشتر شد و کار به اعتصاب کشید. تجربه نشان داده است وقتی مسئولان شهری از تیمش حمایت نکنند، آن تیم محکوم به نابودی است. این وجود تیم  پارس جنوبی جم بود که باعث شد تیم صدر جدولی به همراه جام قهرمانی به این شهر بیاید.

تارتار خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: قصد تحریک کردن هیچ کس را ندارم اما این شما هستید که باید تیم را حمایت کنید حتی اگر لازم است مسئولان را زیر فشار قرار دهید. شاید من فصل بعدی نباشم اما نگذارید این تیم در سال‌های آینده به دسته‌های پایین‌تر سقوط کند.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه اذعان داشت: در گذشته در شهرهای دیگری کار کرده‌ام و می‌توانید این را بررسی کنید. در رشت من به علیرضا جهانبخش بازی دادم. علیرضا نقی‌زاده در ماشین‌سازی بازی می‌کند و به این بازیکنان بها دادیم. در شهر ما این پتانسیل وجود دارد، اما در تیم‌های دیگری حضور دارند. بر فرض مثال یک بازیکن مثل علی دشتی با ما قرارداد داشت اما سر از یک تیم دیگر در آورد. اولویت ما اول باید این باشد که تیم در لیگ برتر باشد. اگر هدف این است که نیروی بومی مطرح شود و به تهران یا شهرستان‌های دیگر برود، قید تیم‌داری را بزنیم. من خیلی گشتم و از بازیکنان تست گرفتم، اما بازیکنی پیدا نکردم که در لیگ برتر از او استفاده کنم. البته شاید ده سال دیگر این شرایط به وجود بیاید .
وی در خصوص برگزاری جشن قهرمانی در جم و فرصت به وجود  آمده برای مطرح کردن ظرفیت های این شهر تاکید کرد و گفت: شاید مردم  جم  و پرسپولیسی‌ها دوست داشته باشند قهرمان شوند، اما من به عنوان مربی نمی‌توانم نظری بدهم. ما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در این دیدار انجام خواهیم داد.

وی در خاتمه ابراز کرد: من این شهر و مردمش را دوست دارم و اصلا دلم نمی خواهد از این تیم جدا شوم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.