• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
بسته خبری کوتاه و جذاب آوای بوشهر

تهدید فرماندار توسط نایب رئیس شورای شهر/ طعنه نیش دار رئیس هیات فوتبال استان/ آخرین تحولات تیم پارس جم/ جزئیات بیشتر از قتل هولناک دختر/ ماجرای برداشت از حساب های بانک ملت/ شنیده های انتصابات و …

  • کد خبر : 9307
  • 22 تیر 1398 - 22:40
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

اول: برداشت های عجیب از حساب های بانک ملت/بانک: مردم مراجعه کنند پیگیری می کنیم

به تازگی خبرهایی به آوای بوشهر رسیده که از حساب مشتریان بانک ملت، مبالغی کسر می شود و برداشت این مبالغ که عموما ۲۰ هزار تومانی است برای برخی ها بارها اتفاق افتاده و بعضا در ساعات اول وقت جمعه هم پول از حساب ها خارج شده است.
بانک ملت در پاسخ آوای بوشهر اعلام کرده: مردم موارد را به بانک اعلام کنند تا موضوع سریعا بررسی شود.

دوم: کاندیداهای رد صلاحیت شده مجلس در دوره های قبل، مجددا نامزد می شوند/ آیا پورفاطمی تایید می شود؟

حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری قطعی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتی و تنگستان خبر داد این در حالی است که وی در دور قبل با تصمیم شورای نگهبان فاقد صلاحیت کاندیداتوری شناخته شده!

حال باید دید نماینده پر سابقه استان می تواند اینبار نظر شورای نگهبان برای کاندیداتوری مجدد را جلب کند یا باز هم ناکام خواهد ماند.
در انتخابات دور قبل، قیصر صالحی نماینده اسبق مجلس در جنوب استان هم رد صلاحیت شد هر چند اینبار دیگر قصدی برای کاندیداتوری ندارد و گویا همچنان از نماینده فعلی مجلس حمایت خواهد کرد.

سوم: پدر قاتل نه معتاد بود نه مشروب خور/ حقوق ۱۵ میلیونی پتروشیمی می گرفت

شنیده شده دادستان جم در حاشیه نماز جمعه جم در مورد پرونده قتل هولناک دختری ۷ ساله توسط پدرش گفته: قاتل فردی سالم ، تحصیل کرده، از خانواده ای معروف و مشهور در گچساران است که اکثر اعضای خانواده وی تحصیلکرده اند.

قاتل فارغ التحصیل رشته مهندسی است که با ۱۵ سال سابقه کار، رسمی یکی از پتروشیمی های عسلویه است و برخلاف برخی شایعات اولیه مبنی بر معتاد بودن وی به شیشه، نه معتاد به مواد مخدربوده و نه مشروبات الکلی مصرف کرده است.

فروغی فر تاکید کرده: وی باهدف اعزام دخترش به بهشت اقدام به چنین کاری کرده است!

چهارم: سنت خوبی نیست وزیر قول بدهد اما عمل نکند/ درمانگاه تامین اجتماعی کنگان حدود یک سال و چهارماه در انتظار تحقق یک وعده!

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان گفته: وزیر سابق کار در فروردین سال گذشته به همراه استاندار محترم و دیگر مقامات محلی بازدیدی از درمانگاه بوعلی کنگان داشتند و قول دادند درمانگاه شبانه روزی شود که تا کنون اقدامی عملی صورت نگرفته است.

این سنت خوب و حسنه ای نیست که وزیری بیاد و قولی دهد و بعد به تعهدش عمل نکند.

پنجم: مدیر رسانه ای شاهین، دلیل قهر ویسی!

شنیده شده دلیل قهر ویسی و ترک اردوی شاهین، دخالت برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در انتصاب مدیررسانه و کمک مربی تیم است.
گویا فردی که قرار است به عنوان مدیر رسانه ای تیم منصوب شود مورد تایید اعضای هیات مدیره نبوده و همین هم باعث قهر ویسی شده است.

ششم: معارفه رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ فردا/ مالکی جای حسین زاده منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر وحید مالکی به عنوان رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر منصوب شد.

مالکی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد مشهد در رشته پزشکی است و سوابقی چون خدمت در درمانگاه پتروشیمی شهید تندگویان ماهشهر، مسئولیت درمانگاههای خانواده و طب صنعتی ماهشهر، مسئولیت درمانگاه OPD ماهشهر، معاونت بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر، معاونت و ریاست بیمارستان ماهشهر و معاونت دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور را در کارنامه دارد.

ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در جم قرار دارد و مدیریت بیمارستان ها و درمانگاه های نفت در استان را بر عهده دارد. بزرگترین مرکز درمانی این ستاد، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی توحید جم است.

هفتم: مسئول دفتر مدیر عامل منطقه ویژه گزینه جایگزینی بهرام رضاییان؟!/ آب دو مدیر عامل در یک جو نمی رود!

شنیده شده، بهرام رضاییان به دلیل نارضایتی مدیر عامل منطقه ویژه از عملکردش در باشگاه پارس جنوبی، به عسلویه فراخوانده شده تا استعفایش را تقدیم سید پیروز موسوی کند!

برخی ها معتقدند مدیریت بهرام رضاییان بر باشگاه پارس جنوبی نتوانسته انتظارات هیات مدیره و هواداران را برآورده کند و برخی شنیده ها از انتصاب قریب الوقوع مرادی مسئول دفتر سید پیروز موسوی حکایت دارد.

باید دید مدیر عامل منطقه ویژه می تواند مدیر عامل باشگاهش را تغییر دهد یا همچنان رضاییان به کار خود ادامه می دهد!

از سوی دیگر خبر می رسد فضای روانی تیم در اردوی سرعین مطلوب نیست. عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم که مدتی قبل استعفایش رسانه ای شده، مجددا در اردوی سرعین، قهر کرده و گفته با این وضعیت ادامه نمی دهد!

پی نوشت: لحظاتی پس از درج خبر، مسئول دفتر مدیر عامل منطقه ویژه در تماس با پایگاه خبری تحلیلی آوای بوشهر، موضوع انتصابش به سمت مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صرفا گمانه زنی رسانه ایست و صحت ندارد.

هشتم: سکوت شورا در خصوص سفر ترکیه همچنان ادامه دارد/ هزینه تفریح از حساب شهرداری جم؟!

سه هفته پیش بود که آوای بوشهر از سفر سری اعضای شورای شهر جم به ترکیه پرده برداشت. با وجود پیگیری این رسانه برای آگاهی از علت سفر و هزینه های آن، تاکنون هیچکدام از اعضای شورای شهر جم حاضر به پاسخگویی نبوده اند!

البته مشخص نیست علت عدم همراهی شهردار جم با اعضای شورا در این سفر چه بوده، هر چند برخی شنیده ها حاکی است هزینه چندین میلیونی این سفر از حساب شهرداری بوده است!

نهم: طعنه نیش دار رئیس هیات فوتبال بوشهر به مدیران استان: مرد پول آور در استان نیست!

خبر می رسد محمد نجفی رییس هیئت فوتبال بوشهر در کارگاه دانش افزایی خبرنگاران ورزشی استان گفته:
استان بوشهر نه محروم است و نه مظلوم و پول هم به اندازه کافی در استان هست اما مرد پول آور نیست!

دهم: چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر، فقط یک متخصص مغز و اعصاب شیفتی دارد!
در هفته گذشته خبرهایی از مرگ یک جوان در کنگان منتشر شد که علت آن، عدم حضور متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان به دلیل آغاز شیفت مرخصی اش بوده است. این موضوع انتقادهای شدیدی را در محافل عمومی جنوب استان به همراه داشته و خواستار افزایش پزشکان متخصص مغز و اعصاب در جنوب استان شده اند.

یازدهم: تیم پارس جنوبی جم رکورد دار بیشترین بازیکن ورودی در فصل نقل و انتقالات!/ کمالوند پارس را شخم زده!
فراز کمالوند که به تازگی سرمربی تیم پارس جنوبی جم شده، تاکنون در فصل نقل و انتقالات، ۲۱ بازیکن جذب کرده که رکورد جدیدی محسوب می شود.
این در حالی است که بسیاری از تیم های لیگ برتر به نسبت تغییرات کمتری را در تیم های خود داده اند. گویا کمالوند تصمیم دارد پارس جم را کامل شخم بزند و احتمالا در روزهای آینده شاهد تغییر تعداد بیشتری از اعضای تیم خواهیم بود!

دوازدهم: شنیده های انتصابات!
طبق شنیده ها، حسن درویشی بخشدار دلوار گزینه جدی بخشداری خارگ است و محمود رضایی بخشدار خارگ هم قرار است به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان منصوب شود.
همچنین خبر می رسد ناصر ابراهیمی بخشدار ریز به بخشداری دلوار می رود. طاهره عبدالهی هم طی هفته های آینده با حضور معاون سیاسی استاندار به عنوان بخشدار مرکزی جم معارفه می شود.
وضعیت بخشداری های مرکزی کنگان، دیر و سیراف نامشخص است.

سیزدهم: تهدید فرماندار توسط نایب رئیس شورا!
دست آخر اینکه صادقی نایب رییس شورای شهر دیلم طی بیانیه ای در فضای مجازی مدعی تخلفاتی از سوی فرماندار در زمینه صورتجلسه های هیات تطبیق مصوبات این شورا شده و گفته: مطمئناً تخلف مشهود فرماندار محترم به عنوان رئیس هیئت تطبیق به مراجع مربوطه گزارش و پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.