• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر

  • کد خبر : 10297
  • 09 آذر 1398 - 14:07
داوطلبان نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر می‌توانند در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم به چهار فرمانداری‌ مرکز حوزه‌ انتخابیه در استان یعنی فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

به گزارش آوای بوشهر؛ سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی از دهم آذرماه آغاز می‌شود.

خسرو دهقانی با تشریح برنامه‌های برگزاری انتخابات اظهار داشت: از روز یکشنبه ۱۰ آذر با فرمان وزیر کشور، فرآیند اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر جمعا به مدت هفت روز به عمل خواهد آمد.

دهقانی افزود: داوطلبان نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر می‌توانند در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم به چهار فرمانداری‌ مرکز حوزه‌ انتخابیه در استان یعنی فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی یا در تهران به وزارت کشور و در خارج از کشور نیز به نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: فرایند ثبت‌نام به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و به داوطلبان توصیه می‌شود برای تسهیل و تسریع در فرایند نام نویسی، ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

دهقانی افزود: کسانی که قصد داوطلبی و ثبت نام در انتخابات مجلس را دارند علاوه بر شرایط مندرج در قانون باید حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۷۵ سال سن و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.