• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14
آگهی استخدام؛

جذب نیرو در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم

  • کد خبر : 10574
  • 20 آذر 1398 - 10:19

شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم ۱ نفر نیرو تحت عنوان نگهبان،خدمتگزار،سرایدار به صورت شرکتی، جهت مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین(ع) جم جذب می کند.

به گزارش آوای بوشهر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، این شبکه قصد دارد ۱ نفر نیرو تحت عنوان نگهبان،خدمتگزار،سرایدار به صورت شرکتی، جهت مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین(ع) جم جذب نماید. شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می باشد.

۱- شرایط عمومی جذب نیروی شرکتی

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (دارا بودن گواهی برگ سبز بسیج یا گواهی گذراندن دوره آموزشی ۴۵ روزه الزامی می باشد) – (کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد) .

۴/۱- ارائه گواهی عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردانها (اخذ تعهد نامه رسمی (محضری) مبنی بر عدم استعمال دخانیات) .

۵/۱- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

۶/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاه­های دولتی به­ موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند .

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس ماده ۳۷ دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ ۶/۱۱/۹۶ رسیده است .

تبصره : ماده ۳۷ دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون  استخدامی( استخدام پذبرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی ، روانی ، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع ) است) .

 

۲- شرایط اختصاصی جذب نیروی شرکتی وپزشک خانواده

۱/۲ – سن : حداقل ۲۲ سال و حداکثر ۳۰ سال تا تاریخ انتشار آگهی

تبصره : منظور از سن کامل برای هر سن معادل همان سن و ۱۱ ماه و ۲۹ روز می باشد بعنوان مثال برای ۲۲ سال تمام یعنی ۲۲ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز .

۲/۲- قد : داشتن حداقل ۱۷۵ سانتی متر .

۳/۲- دارا بودن تناسب جسمانی : تکمیل فرم تناسب جسمانی (نسبت وزن به قد (BMI)) – در دامنه مطلوب و نرمال (۵/۱۸ تا  ۲۷) باشد. (ملاک اندازه گیری قد و وزن بدون کفش و جوراب و با پای برهنه می باشد و فرم مربوطه توسط مسئول مرکز خدمات جامع سلامت …………… با دقت تکمیل می گردد و مسئولیت عدم دقت در تکمیل فرم بر عهده مسئول آن مرکز می باشد.

۴/۲ – پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال به شماره شناسه واریز ۳۷۸۰۸۰۸۷۳۱۲۴۰۰۴۰۰۲۱۷۸۰۸۱۰۶۵۰۰۲  و شبا حساب ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۸۰۳۰۲۵۳۴۸ IR دانشگاه علوم پزشکی نزد بانک ملی

۵/۲- احراز سلامت جسمانی و روانی با تأیید پزشک معتمد واحد استخدام کننده (عدم هرگونه معلولیت جسمی و روانی) در صورت نیاز ارجاع به پزشک متخصص)

۶/۲- دارا بودن شرایط عمومی استخدام و موفقیت در سیر مراحل جذب و گزینش .

۷/۲ اولویت ها :

افراد ی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند :

الف- ایثارگران بر اساس بند۷ آگهی مربوطه

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز :

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۲۰/۰۹/۱۳۹۸ حداکثر تا پایان وقت اداری مورخه ۲۶/۰۹/۱۳۹۸ مدارک مورد نیاز ثبت نام را به دفتر حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم تحویل دهند .

۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام :

– تکمیل برگ درخواست شغل

– دو قطعه عکس ۴×۳

–  تصویر آخرین مدرک تحصیلی (داشتن حداقل مدرک دیپلم)

– تصویر کارت ملی

– تصویر شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (دارا بودن گواهی برگ سبز یا گواهی گذراندن دوره آموزشی ۴۵ روزه الزامی می باشد) – (کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد) .

– تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

۳/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۴ – زمان آزمون :

زمان آزمون روز پنج شنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۳۹۸ ساعت ۰۰/۹ صبح در سال فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود .

۵ – مواد امتحان :

۱/۵- امتحان عمومی شامل دروس ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، ریاضیات ، کامپیوتر ، اطلاعات عمومی ، گزارش نویسی و سؤالات مربوط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۹۰ سوال چهار گزینه ای و تشریحی و ۹۰ دقیقه می باشد . ضمنا آزمون دارای نمره منفی می باشد .

 ۶- کسب بالاترین نمره به عنوان نمره قبولی مد نظر قرار می گیرد

تبصره : با توجه به اینکه آزمون فوق دارای آزمون تست آمادگی می باشد که مجموع نمرات علمی در آزمون و عملی ملاک عمل خواهد بود .

 

۷- تذکرات :

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان ، مفقودین ، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی ، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .

۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد . از ۳۰ درصد فوق­الذکر ، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج (۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد و آزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد .

تبصره : فرزندان (شهید ، جانباز بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر ، آزاده ، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته مراکز تابعه دانشگاه/ دانشکده نیز مشمول بند فوق هستند .

۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند ، انجام خواهد شد .

۴/۷-  پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند .

۶/۷- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود .

۷/۷- مدارک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی دیپلم در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین  مدارک معادل ، برای شرکت در امتحان و استخدام معتبر نمی­باشد و چنانچه داوطلب دارای مدرک بالاتر از دیپلم باشد بعنوان مدرک دیپلم برای ثبت نام بعنوان نگهبان ، خدمتگزار و سرایدار قابل قبول می باشد .

۸/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر  می‌گردد .

۹/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر(اعلام شده توسط دفتر حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمان تحویل مدارک) به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند . درصورت عدم مراجعه فرد به مدت ده روز پس از کسب اطلاع و ابلاغ از سوی مرکز بهداشت شهرستان ، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد .

۱۰/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ……… خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد .

۱۱/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود .

۱۲/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد . در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد ، ملاک عمل نمره آزمون عملی (تست آمادگی) قرار می گیرد و بعنوان نفر اصلی به گزینش معرفی می شود ، قرار خواهد گرفت .

۱۳/۷- شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم هیچگونه تعهدی جهت تامین غذا ، ایاب و ذهاب و  مسکن پذیرفته شدگان ندارد .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.