• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

جسارت تارتار در حدی است که پارس جم،تنها تیمی است که با دو مهاجم بازی می کند

  • کد خبر : 3437
  • 21 مرداد 1396 - 22:06

تعویض نانگ و بیرون رفتن نقی زاده ای که فقط خوب درگیر می شود و شاید در مسائل بازیسازی کمتر موفق باشد و از طرفی ورود مهدی زبیدی این اجازه را داد که تیم پارس جنوبی جم بازیسازی بهتری را انجام دهد.   آوای جم – فاضل قنبر پور؛ پارس جنوبی جم بعنوان شگفتی ساز […]

تعویض نانگ و بیرون رفتن نقی زاده ای که فقط خوب درگیر می شود و شاید در مسائل بازیسازی کمتر موفق باشد و از طرفی ورود مهدی زبیدی این اجازه را داد که تیم پارس جنوبی جم بازیسازی بهتری را انجام دهد.

 

آوای جم – فاضل قنبر پور؛ پارس جنوبی جم بعنوان شگفتی ساز هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران،سعی می کند فوتبالی را فراتر از آن چیزی که انتظار می رفته را انجام دهد.

مهدی تارتار در روزهایی که لیگ را متحیر کرده سعی می کند با دومهاجم به دروازه ی حریفان یورش ببرد.این اتفاق در حالی می افتد که اکثر تیمهای فوتبال ایران متکی به یک مهاجم در خط حمله ی خود هستند.

جرات و جسارت تارتار درحدی بود که با وجود مصدومیت الویس نانگ که نتوانست از ابتدای بازی،وی را در اختیار بگیرد،همچنان با روش دو مهاجم،ابراهیم صالحی و احسان تاییدی را در خط حمله قرار داد و با این حربه موفق شد دو مدافع ملی پوش سپاهان اصفهان یعنی سعید آقایی و عزت الله پورغاز را تحت فشار قرار داده و حتی مدافع برزیلی گران قیمت سپاهان نیز تحت تاثیر فشار مهاجمان پارس جم بارها مجبور به خطا شدند.

پارس جم در ابتدای بازی با همان روش دو بازی قبل تلاش کرد با استفاده از فرارهای علی دشتی،تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهد و با جرات و جسارتی مثال زدنی در حضور ۱۲ هزار هوادار سپاهانی ، حمله های خود را به دروازه ی پرافتخارترین تیم لیگ برتر تدارک می دید.

در ابتدای نیمه دوم ، در یک فرصت و ارسال روی دروازه ، سپاهان موفق شد از حفره ی بوجود آمده در قلب دفاع پارس جم استفاده کرده و موفق به گلزنی شد.اشکالی که به نظر می رسد در تیم پارس جم یک ایراد تیمی بوده و خوب جمع نمی شوند که باعث بوجود آمدن چنین حفره هایی در قلب دفاع می شود.

بعد از گل سپاهان ، شرایط به گونه ای رقم خورد که که حملات دامنه دار پارس جم باعث شد مدافعین سپاهان ، بارها و بارها مجبور به خطا شده که همین موضوع کار دست سپاهان داد.

تعویض نانگ و بیرون رفتن نقی زاده ای که فقط خوب درگیر می شود و شاید در مسائل بازیسازی کمتر موفق باشد و از طرفی ورود مهدی زبیدی این اجازه را داد که تیم پارس جنوبی جم بازیسازی بهتری را انجام دهد.

ارسال پاس از سوی وینگرهای سرعتی پارس جم پشت مدافع بلندقامت و کند برزیلی سپاهان باعث شد که موقعیت پنالتی برای نماینده ی استان بوشهر بدست آید و با وجود عدم موفقیت در به ثمر نشاندن پنالتی اما میل خواستن و میل به گلزنی در بازکنان پارس جم فروکش نکرد.

در تمام سالهای حضور سپاهان در لیگ برتر ، حتی در زمانی که ده نفره هم بوده ، تا این حد تحت فشار هیچ تیمی قرار نگرفته بود اما پارس جنوبی جم ، خود را به این تیم تحمیل کرد.

طی سه بازی گذشته پارس جم نشان داده، که توانایی بازی با سیستم های مختلف و شرایط مختلف را دارد،استفاده از دو مهاجم در ترکیب تیم ، باعث شده که پارس جم بتواند از خط دفاع حریف اقدام به پرس نماید.

در سه بازی گذشته پارس جنوبی جم، در همه ی بازیها موفق به گلزنی شده که خبری خوب و امیدوار کننده است اما در مقابل در هر سه بازی نیز گل دریافت کرده است،که این موضوع جای نگرانی است و باید فکری اساسی به حال آن کرد.

هر هفته پس از بازی پارس جم،تحلیل های فاضل قنبرپور را از آوای جم پیگیری کنید.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.