• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

جمی ها سنگ تمام بگذارید 

  • کد خبر : 5635
  • 01 شهریور 1397 - 10:12

?آوای بوشهر _ گودرز هوشمند: ? شهرستان جم میزبان یک هفته در میان تیم های پارس جنوبی با هفده  تیم لیگ برتری است. شهری که به سرزمین نفت و خرما ، علم و ادب معروف است. در کنار آن می‌شود جم  را سرزمین جمشید نامید. ? فلرهای پالایشگاه فجر جم از راه دور هم پیداست […]

?آوای بوشهر _ گودرز هوشمند:
? شهرستان جم میزبان یک هفته در میان تیم های پارس جنوبی با هفده  تیم لیگ برتری است. شهری که به سرزمین نفت و خرما ، علم و ادب معروف است. در کنار آن می‌شود جم  را سرزمین جمشید نامید.
? فلرهای پالایشگاه فجر جم از راه دور هم پیداست البته که این مهم‌ترین ویژگی شهرهایی است که نفت و گاز را در دل خود جای داده است ، و صد البته که خیلی ها صنعت گاز را نماد توسعه و پیشرفت این شهر می‌دانند.
?چشم‌ها را اما اگر در این شهر بیشتر بچرخانید در کنار پالایشگاه ، شهرک های هم هست که میزبان هزاران ایرانی است که با فرهنگ های متعدد از سراسر کشور ، سالیان سال است که سفیران معرف این شهرستان در سراسر کشور بوده اند .
?بخشی از مردم این شهرستان ،  دیگر همانند قدیم کشاورزی نمی کنند و به نوعی درختان خرما را قطع و به جای آن وارد صنعت شده اند ، درکنار عظمت نفت و گاز ، کشاورزی و دامداری رو به افول است .
?معمولا ً شهرهایی که تیم لیگ برتری دارند ، سعی می کنند تیم های باشگاهی خود را تقویت نمایند و ایجاد انگیزه برای جوانانی نمایند که به آینده ای روشن امید دوخته اند . می بایست چشم ها را بچرخانیم تا مشکلات باشگاهها ، تیم های کوچک ، اماکن ورزشی روستاها را جور دیگری ببینیم .
?اکنون باید خود را وارسی نمائیم که چقدر حضور این تیم برتری برای شهرجم مفید است ؟ قطعا شما هم در بعد نشاط اجتماعی ، فرهنگ سازی ، اشاعه فرهنگ ، کسب و درآمد ، امید به آینده برای خودتان امیدهای متصور ساخته اید ؟
?هر دو هفته یک بار کوچک و بزرگ با لباس های  زرد رنگ با بوق های که بوی عشق می دهد و پرچم هایی که آبی و قرمز را به فراموشی برده و شهر را طلایی می کند  از همه شهرستانهای استان بوشهر و روستاها و مرکز شهرجم  به ورزشگاه تختی می آیند . اما چقدر این تماشاگران پر انرژی برای مسئولین باشگاه مهم هستند ؟
?اتفاق بسیار خوب در هر فصل این مسابقات ، دیدار با دو تیم نام آشنای استقلال و پرسپولیس است که نقطه عطف همه مواردی است که باید جمی ها سنگ تمام بگذارند .
?جمی ها منظور همه متولیان این مسابقات هستند و سهم کسبه ، بازاریان ، ادارات دولتی ، شرکت ها ، شهرداری ، هیئت فوتبال ، اداره ورزش و جوانان ، لیدرها و تماشاگران جمی چقدر است ؟
?برای اشاعه فرهنگ ، نشاط اجتماعی مضاعف ، اعتلای این تیم و امید جوانان این شهر هر نفرجمی باید سهمش را بپردازد .
?تا با هر تماشاگری  که برخورد می‌کنی یک لبخند تحویل شما بدهد .
?رسم مهمان نوازی که جمی ها از قدیم  با خود به یدک می کشند ، نباید فراموش شود . پس بیایید سهم مان را پرداخت کنیم .
?من ، شما ، مغاره دار ، مسئول ، رئیس ، شرکتی ، غیر شرکتی ، لیدر  تماشاگر ، بازیکن ، مربی ، سرپرست ، کوچک و بزرگ فرقی ندارد .
?به زودی میزبان تیم دیگری خواهیم بود که باید سنگ تمام بگذاریم .
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.