• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

جوابیه آموزش و‌پرورش جم به خبر تنبیه بدنی دانش آموزان روستای بهرباغ

  • کد خبر : 6016
  • 12 آبان 1397 - 15:34

جوابیه آموزش و‌پرورش جم به خبر تنبیه بدنی دانش آموزان روستای بهرباغ ? به مدیر محترم سایت خبری تحلیلی آوای بوشهر با سلام و احترام ? ضمن تقدیر از تلاش های جنابعالی و همکاران محترم در راه  رسالت سترگ رسانه ای، نکاتی در پاسخ به مطلب”دانش آموزان مدرسه بهرباغ شهرستان جم با کابل تنبیه شدند” […]

جوابیه آموزش و‌پرورش جم به خبر تنبیه بدنی دانش آموزان روستای بهرباغ
? به مدیر محترم سایت خبری تحلیلی آوای بوشهر
با سلام و احترام
? ضمن تقدیر از تلاش های جنابعالی و همکاران محترم در راه  رسالت سترگ رسانه ای، نکاتی در پاسخ به مطلب”دانش آموزان مدرسه بهرباغ شهرستان جم با کابل تنبیه شدند” جهت تنویر افکار عمومی و درج در آن رسانه تقدیم می دارد :
? در پی انتشار مطلبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در شهرستان جم،  بررسی این موضوع در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.
? در بررسی های به عمل آمده، دانش آموز مذکور شناسایی شده، مدیر آموزش و پرورش،  اعضای انجمن اولیا ومربیان،  مدیر آموزشگاه و معلم نامبرده در منزل والدین دانش آموز حضور یافتند و از وی دلجویی کردند.
? مدیریت آموزش و پرورش جم با ابراز تاسف از اتفاق به وجود آمده اعلام می دارد: با بررسی های انجام شده، این دانش آموز با خط کش توسط معلم تنبیه شده است و با وجود این که اولیای دانش آموز هیچ گونه شکایتی در این زمینه ندارند پرونده معلم خاطی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.
? خلیل نیکخواه مدیر آموزش وپرورش جم با تاکید بر  موضوع ممنوعیت تنبیه بدنی دانش آموزان، گفت : بارها در جلسات، به صورت شفاهی و همچنین طی بخشنامه های مختلف این موضوع به اطلاع همکاران محترم فرهنگی رسانده شده است که تنبیه بدنی خط قرمز آموزش وپرورش محسوب می شود و در صورت بروز چنین اتفاقاتی با افراد خاطی وفق مقررات انضباطی برخورد خواهد شد.
? در پایان آموزش و پرورش شهرستان جم از رسانه هایی که با انعکاس نقدها و آسیب ها به ارتقای امور آموزشی وپرورشی یاری می رسانند قدردانی
 می کند.
(روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان جم)
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.