• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

جولان غیر بومی ها در آب شهری جم!/ آب نیست نیروی کنتورخوان که هست!

  • کد خبر : 5036
  • 16 خرداد 1397 - 1:57

آوای بوشهر, امیر روانشاد رئیس اداره آبفا شهرستان جم در مصاحبه ای بیان داشته که، تعداد ٩ کانکس توزیع آب در چند روزه آینده در سطح شهر جم به بهره برداری می رسد و شهروندان با قیمت بسیار پایین می توانند به آب شرب سالم دسترسی داشته باشند.  اما ماجرای این کانکس ها به همین […]

آوای بوشهر, امیر روانشاد رئیس اداره آبفا شهرستان جم در مصاحبه ای بیان داشته که، تعداد ٩ کانکس توزیع آب در چند روزه آینده در سطح شهر جم به بهره برداری می رسد و شهروندان با قیمت بسیار پایین می توانند به آب شرب سالم دسترسی داشته باشند.

 اما ماجرای این کانکس ها به همین مقدار ختم نمی شود. حالا از منبعی آگاه شنیده شده، آب مصرفی این کانکس ها که قرار است به مردم فروخته شود، آب مورد استفاده شهرک های جم می‌باشد. آب هایی که شهرک نشینان از آن جهت استحمام و‌مصارف دیگر استفاده می‌کنند نه آشامیدن و‌پخت وپز!حالا قرار است تنها با یک‌عمل‌کلرزنی به مردم شهر جم فروخته شود!دقیقا آقای روانشاد رئیس اداره مربوطه هنوز توضیحی در خصوص منبع تامین آب و‌سطح کیفیت آن نداده اند!

نکته دیگر رسوخ نیروهای غیربومی در اداره فوق به کرات گزارش شده است.

مسوول کانکس ها از نفرات غیربومی استفاده شده‌است! یعنی یک‌بومی نمی تواند متولی این کانکس ها شود؟! جدای از این ها کاشف به عمل آمده که آقای محسن….. کنتور خوان محله های اسلام آباد، جاده فرودگاه و مهر آباد و بیدخوار هم غیر بومی و برادر پیمانکار قبلی است! آقای مسعود….. مسوول برق و نیروی حفاری هم که باجناق پیمانکار هست!

اینجاست که باید گفت آنقد چسپیده ایم به فازهای عسلویه که حواسمان دیگر به خودمان نیست و‌زیر چشم خودمان فوج‌فوج نیروی غیربومی وارد پیمان های ادارات ما می شوند!سوال اساسی آنجاست که کسی پیدا می شود تا یقه مدیران غیربومی که نیروی غیربومی وارد می کنند بگیرد! منتظریم/آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.