• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

خودخواهی مدیران مجتمع مسکونی پارس جم/ اعتبارات فرهنگی میلیاردی مجتمع و سهم صفر جم!

  • کد خبر : 4616
  • 19 بهمن 1396 - 14:40

مجتمع مسکونی پارس جم تنها نهاد در شهرستان است که سالیانه اعتبارات میلیاردی در حوزه فرهنگ دارد تاکنون این مجتمع هیچ نقشی در برگزاری برنامه های فرهنگی شهرستان جم نداشته است به گزارش آینه جم: روز گذشته در اطلاعیه ای که توسط روابط عمومی مجتمع مسکونی پارس جم منتشر شده بود خبر از برگزاری یک […]

مجتمع مسکونی پارس جم تنها نهاد در شهرستان است که سالیانه اعتبارات میلیاردی در حوزه فرهنگ دارد تاکنون این مجتمع هیچ نقشی در برگزاری برنامه های فرهنگی شهرستان جم نداشته است

به گزارش آینه جم: روز گذشته در اطلاعیه ای که توسط روابط عمومی مجتمع مسکونی پارس جم منتشر شده بود خبر از برگزاری یک جشن به مناسبت دهه ی فجر در فرهنگسرای شهرک توحید جم حکایت داشت که فقط مختص حضور ساکنین شهرک ها بود.

بعد از آن یکی از رسانه های جم در واکنش به عدم حضور جمی ها در این جشن با منتشر کردن بنری نسبت به این موضوع گلایه کرد.

برگزاری این جشن بدون حضور جمی ها در فضای مجازی جم با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

عده ای مقصر این اتفاق را فرمانداری و متولیان حوزه ی فرهنگی و نهاد های ثروتمند جم می اندازند که هیچ برنامه ای برگزار نمی کنند و به نوعی در برگزاری همه ی جشن هایی که توسط نهاد های مختلف در شهرستان برای عموم برگزار شده رده پایی از شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ها دیده می شود.

عملا وجود نداشته جشنی با حضور افراد مطرح کشوری در جم برگزار شود که یکی از نهاد های جم به تنهایی متولی و اجرا کننده آن باشد.

برخی ها نیز در واکنش به این موضوع از انتقادات شدید به مدیران نفتی استفاده کرده اند و هم اکنون در نگاهی به فضای مجازی جم به عینه قابل دیدن است.

عده ای نیز در پی عدم حضور جمی ها در این جشن اعلام کرده اند شهرک نشینان حق ورود به شهر جم را ندارند همانطور که ما جمی ها حق ورود به جشن های آنان را نداریم! موضوعی که کاملا احساسی وغیر منطقی است.

و عده ای مرز شهر جم و مجتمع مسکونی پارس جم را به اسرائیل و فلسطین توصیف کرده اند

اما ذکر چند نکته در این خصوص:

۱) برگزاری جشن برای ساکنین شهرک ها حق مدیران و خانواده های شهرک نشین است و در این خصوص هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

۲) ضعف مفرط ادارات فرهنگی و حتی سازمان ها و نهاد های ثروت مندی مثل شهرداری برای برگزاری جشن با حضور افراد برجسته کشوری قطعا یکی از عوامل جدی رخ دادن این همه هجمه برای برگزاری یک جشن در فرهنگسرای شهرک توحید است.

۳) عده ای از مدیران مجتمع مسکونی پارس جم طی ماه های اخیر نشان داده اند می خواهند از ورود جمی ها به شهرک ها جلوگیری کنند. از عدم ورود موتورسیکلت ها به محدوده ی مجتمع مسکونی گرفته تا همین برگزاری جشن، که میشد برای عدم به وجود آمدن چنین جوی در شهرستان، چند سانس این جشن نیز به مردم شهرستان اختصاص می یافت.

۴)مجتمع مسکونی پارس جم تنها نهاد در شهرستان است که سالیانه اعتبارات میلیاردی در حوزه فرهنگ دارد تاکنون این مجتمع هیچ نقشی در برگزاری برنامه های فرهنگی جم نداشته است

۵)مجتمع مسکونی پارس جم برای دهه فجر حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار منظور کرده است کدام برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر توسط مجتمع در خارج از دیوار های شهرک برگزار شده است.

مطمئنا به راه افتادن چنین جوی در شهرستان منجر به برهم خوردن آرامش کنونی جم خواهد شد و مطرح شدن برخی دیدگاه های مردم در خصوص اینکه جلوی شهرک توحید راه را می بندیم و مانع حضور شهرکی ها در شهر جم می شویم و دیگر سخنان امنیتی، نشان می دهد اوضاع آنچنان هم خوب نیست و همین جشن ساده می تواند پیامدهای جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

در پی این اتفاق، همه ی مسئولان و نهاد های فرهنگی و مدیران مجتمع مسکونی پارس مقصرند و اگر فرماندار جم ورود جدی به این موضوع نداشته باشد این حکایت همچنان باقی است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4616

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.