• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15
استاندار بوشهر تاکید کرد؛

در اجرای طرح آبرسانی شهرستان جم تسریع شود

  • کد خبر : 8893
  • 29 اردیبهشت 1398 - 22:34
آوای بوشهر؛ عبدالکریم گراوند خواستار تسریع طرح آب شیرین‌کن سیراف، تامین کننده آب شهرستان جم شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست شورای آب استان بوشهر گفت: تمام تلاش مدیران رفع مشکلات کم‌آبی در شهرها و روستاهای استان بوشهر است.

عبدالکریم گراوند افزود: در این راستا طرح‌های مهمی از جمله حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه‌های آب شرب، اجرای خط انتقال، طرح‌های آب شیرین‌کن در روستاها و شهرهای استان بوشهر عملیاتی شده است.

گراوند در ادامه تصریح کرد: اکنون پروژه‌های آب شیرین‌کن در روستاها و شهرهای ساحلی استان بوشهر اجرایی شده که لازم است در روند ساخت آنها تسریع شود.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی به روستاها و شهرهای عسلویه بیان کرد: رفع مشکلات آبرسانی روستاهای بخش ساحلی دلوار تنگستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

استاندار بوشهر به اجرای طرح آبرسانی شهرستان جم با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت اشاره کرد و خواستار تسریع طرح آب شیرین‌کن سیراف تامین کننده آب شهرستان جم شد.

گراوند خاطر نشان کرد: طرح‌های آبرسانی شهرها و روستاهای دشتستان و عسلویه و تنگستان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی از فعالیت و خدمات شبانه‌روزی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قدر دانی کرد و افزود: برای تامین اعتبارات خطوط انتقال آبرسانی خلیج فارس، ۳۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح شیرین‌سازی آب در شهرها و روستاهای دشتستان گفت: اکنون طرح شیرین‌سازی آب در دالکی، آب‌پخش، سعدآباد، شبانکاره، وحدتیه در حال اجراء است که تسریع اجرای این طرح‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد/ تسنیم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.