• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیر عامل منطقه ویژه پارس بخواند

در باشگاه پارس جنوبی چه خبر است؟/ از ۵ میلیاردی که نرسید تا یک میلیاردی که در حساب خاک می خورد

  • کد خبر : 12221
  • 04 خرداد 1399 - 17:54
 عزل سرپرست باشگاه پارس جنوبی، انتصاب مدیری کاربلد، شناسنامه دار کردن باشگاه با انتصاب هیات مدیره و ثبت باشگاه و نهایتا مدیریت دخل و خرج ها، گام هایی است که باید هر چه سریع تر برداشته شود

آوای بوشهر؛ تیم پارس جنوبی جم روزهای خوبی را سپری نمی کند. با رفتن سید پیروز موسوی از منطقه ویژه پارس و انتقال مراد مرادی سرپرست پارس جنوبی به خارگ، تیم پارس جم، بحران مدیریت به اوج رسیده است.

لیگ برتر در حال شروع است و تیم پارس جم باید خود را برای ادامه رقابت ها آماده کند اما حالا از گوشه و کنار خبر می رسد که دوباره داستان بی پولی ها جدی شده است و بیانیه های ناامیدکننده و مصاحبه های اختلاف انگیز هم افزایش یافته است.

همه این ها در شرایطی است که از مبلغ اعطایی ۱۰ میلیارد تومانی نفت، فقط ۴ میلیارد به باشگاه رسیده و ۵ میلیارد را مدیر کل ورزش و جوانان برداشته و یک میلیارد دیگر هم در حساب کانون هواداران در جم، خاک می خورد و مشخص نیست این اتفاقات چرا رخ داده است؟!

در اینکه مراد مرادی هیچگاه نتوانست در تراز مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی باشد شکی نیست و ناتوانی وی در مدیریت چالش ها، اظهر من الشمس است.
اما این تیم، مایه افتخار و نشاط اهالی شهرستان جم است و حمایت از آن، کمترین دینی است که به گردن وزارت نفت است.

ایرج خرمدل مدیر عامل جدید منطقه ویژه باید هر چه زودتر، این نابسامانی افسارگسیخته در پارس جم را سامان بخشد و برای رفع مشکلات، تدبیری عاجل بیندیشد.

بدیهی است که تیم پارس جم قرار است مایه نشاط اجتماعی باشد نه اینکه مدام سوهان روح مردم و هواداران شود. که در این صورت، عدمش به ز وجودش است.

عزل سرپرست باشگاه پارس جنوبی، انتصاب مدیری کاربلد، شناسنامه دار کردن باشگاه با انتصاب هیات مدیره و ثبت باشگاه و نهایتا مدیریت دخل و خرج ها، گام هایی است که باید هر چه سریع تر برداشته شود. الان توپ در زمین مدیر عامل منطقه ویژه پارس است تا به این ولنگاری ها پایان دهد و هر کس در تیم برای خودش بیانیه خوان نشود

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.