• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

در بنیاد شهید تخته شود بهتر است/ منابع طبیعی برای مردم مشکل ایجاد می کند!

  • کد خبر : 4811
  • 12 اسفند 1396 - 11:51

حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم در خطبه ای شهر جم گفت:موتورسواران جمی عصر های جمعه در اتوبان سیراف به شیراز به حرکات نمایشی می پرداختند که حادثه هایی رخ داده بود و چه بسا خدایی ناکرده حوادث تلخی به وجود بیاید که اخیرا روزهای جمعه می بینم نیروی انتظامی در اتوبان حضور دارد […]

حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم در خطبه ای شهر جم گفت:موتورسواران جمی عصر های جمعه در اتوبان سیراف به شیراز به حرکات نمایشی می پرداختند که حادثه هایی رخ داده بود و چه بسا خدایی ناکرده حوادث تلخی به وجود بیاید که اخیرا روزهای جمعه می بینم نیروی انتظامی در اتوبان حضور دارد و اجازه نمی دهند بعضی ها آن مسائل را دنبال کنند.

امام جمعه جم افزود: از فرماندار و نیروی انتظامی جم تقدیر و تشکر می کنم که جایی دیگر را برای موتور سواران انتخاب کردند.
ما مخالف با ورزش و رشته ی موتورسواری نیستیم ولی باید طوری باشد که جان جوانان به خطر نیافتد.

گنجی با بیان اینکه از مسئول بنیاد شهید جم گلایه مند هستم اظهار داشت: خیلی افسوس می خورم که امروز، روز تکریم از خانواده های شهداست این برنامه خیلی کم رنگ در شهرستان برگزار شد ما انتظار بیش از این را داشتیم.مسئولین متوجه باشند ما هرچیزی داریم از شهدا داریم اگر امروز کشور ما امنیت دارد و با ثبات ترین کشور خاورمیانه است از برکت همین شهداست.

وی افزود: مسئول بنیاد شهید امروز باید در نماز جمعه حضور داشته باشد من از مدیرکل بنیاد شهید نیز گلایه مندم این بی تدبیری مدیر را می رساند که بنیاد شهید برای مناسبت ها برنامه ندارد. در بنیاد شهید تخته شود که بهتر است!

امام جمعه جم بیان کرد:مسئولان دولتی و مجلس به جاده جم به شیراز توجه ویژه داشته باشند خیلی از عزیزان را در این مسیر از دست داده ایم و اخیرا دوتا جوان از بین رفته اند.

گنجی با اشاره به وضعیت نابه سامان اداره منابع طبیعی جم گفت: متاسفانه می بینیم به جای اینکه برای مردم زمینه ی کشاورزی و درخت کاری فراهم کنیم داریم برایشان مشکل ایجاد می کنیم این یکی از وظایف منابع طبیعی است.بعضی از مدیران غیربومی جم چهارشنبه از شهرستان خارج می شوند و شنبه یکشنبه برمی گردند.

وی در پایان گفت: گلایه از مدیر منابع طبیعی جم دارم وی باید این هفته گزارش می داد و به مردم نهال می دادند و بخشی از مشکلات مردم را حل کنند

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4811

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.