• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

در سال ۹۷، ۳۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب ۲۲۰ پروژه و برنامه به دستگاه های اجرایی شهرستان جم اختصاص یافت

  • کد خبر : 5272
  • 12 مرداد 1397 - 15:08

فرماندار جم گفت: در سال ۹۷، ۳۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب ۲۲۰ پروژه و برنامه به دستگاه های اجرایی شهرستان جم اختصاص یافت.به گزارش آوای بوشهر محمد حسینی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم با مشکلات جدی در حوزه آب مواجه است و به همین دلیل درصد بزرگی از اعتبارات سال ۹۷ به حوزه […]

فرماندار جم گفت: در سال ۹۷، ۳۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب ۲۲۰ پروژه و برنامه به دستگاه های اجرایی شهرستان جم اختصاص یافت.
به گزارش آوای بوشهر محمد حسینی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم با مشکلات جدی در حوزه آب مواجه است و به همین دلیل درصد بزرگی از اعتبارات سال ۹۷ به حوزه آب و توسعه زیرساخت های آبی اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه شاخص های توزیع اعتبارات در سال ۹۷ دستخوش تغییر شده است افزود: علاوه بر سرانه جمعیت و مساحت، پروژه های نیمه تمام، محرومیت، مطالبات پیمانکاران و وضعیت جغرافیایی شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.
حسینی از عدم تکمیل برخی پروژه های عمرانی از سال ۹۲ تاکنون خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد پروژه های نیمه تمام جم عمری بالغ بر سه سال دارند که تلاش کردیم در اعتبارات سال ۹۷ تکمیل بخشی از این پروژه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی از افتتاح بیش از ۹۰ میلیارد تومان پروژه تا پایان سال ۹۷ خبر داد و افزود: ۲۱ پروژه با حدود ۴۲ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در جم افتتاح می شود.
حسینی اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۲ پروژه نیز در دهه فجر ۹۷ به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5272

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.