• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

دستاورد وزیر ارتباطات چه بود؟

  • کد خبر : 5459
  • 29 مرداد 1397 - 12:42

‌محمد حسینی با اشاره به ضرورت اجرای خط فیبر نوری از مسیر فارس به شهرستان جم و عسلویه در راستای پدافند غیر عامل و جلوگیری از قطع ارتباطات شهرستان اظهار داشت: با تامین اعتبار برق این خط، این پروژه اجرایی می شود.

فرماندار جم  بیان داشت: در پی سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان جم، مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی مطرح و رفع این مشکلات مورد تاکید وزیر قرار گرفت.
‌محمد حسینی با اشاره به ضرورت اجرای خط فیبر نوری از مسیر فارس به شهرستان جم و عسلویه در راستای پدافند غیر عامل و جلوگیری از قطع ارتباطات شهرستان اظهار داشت: با تامین اعتبار برق این خط، این پروژه اجرایی می شود.
وی از دستور وزیر ارتباطات در تسریع اجرای طرح FTTH  و فیبر نوری شهر جم خبر داد و گفت: این پروژه پس از سال ها توقف، با همکاری شورا و شهرداری جم اجرایی شد که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود تا بتوان گام مهمی در راستای تحقق دولت الکترونیک را در شهرستان جم برداشت.
حسینی تسریع در تجهیز و بهره برداری از ساختمان جدیدالاحداث مخابرات جم را ضروری توصیف کرد و گفت: با تاکید وزیر ارتباطات ظرف سه ماه آینده تجهیزات فنی و خدماتی این ساختمان تامین خواهد شد.
فرماندار جم به موافقت وزیر ارتباطات واگذاری ۲ هزار و ۳۰۰ خط تلفن ثابت ثبت نامی شهر جم اشاره کرد و افزود: پوشش تلفن همراه در مسیرهای پر ترافیک جم- فیروزآباد، جم-سیراف و انارستان دراهک با نصب سایت BTS موبایل تقویت می شود.
وی اضافه کرد: مسیر جم- فیروز آباد برای نصب سایت نیازمند تامین برق است که قرار است با رفع این مشکل، هم فیبر نوری و هم تقویت تلفن همراه اجرایی شود.
حسینی از تامین اعتبار احداث ساختمان پست ریز خبر داد و گفت: پیگیری لازم  برای ارتقای پست شهرستان جم انجام خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای جم خبر داد و گفت: با نگاه مثبت وزیر ارتباطات، ۶ سایت BTS همراه اول در روستاهای شهرستان جم اجرا می شود .آینه جم
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.