• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9

دکتر محمد کارگر مسئول راه اندازی دانشگاه آزاد جم شد

  • کد خبر : 152
  • 04 تیر 1390 - 16:57

آوای جم : با حکم دکتر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمد کارگر به عنوان مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد مرکز جم منصوب شد.

محمد کارگر که دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و از نخبگان و فعلان فرهنگی اجتماعی شهرستان جم است به مدت یکسال به عنوان مسئول راه‌اندازی مرکز دانشگاه آزاد اسلامی جم که زیر نظر واحد دشتستان خواهد بود منصوب شده است.

متن حکم انتصاب ایشان به این شرح است:

 

جناب آقای محمد کارگر

بنا به پیشنهاد رئیس منطقه ۱۶ دانشگاه به موجب این حکم، برای مدت یکسال به سمت مسئول راه‌اندازی مرکز آموزش جم زیر نظر واحد دشتستان منصوب می‌شوید تا هر گونه اسناد مربوط به انتقال اراضی، ساختمان‌ها و کمک‌های مردمی را از طرف دانشگاه آزاد اسلامی امضا نمائید. امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ضمن یاری‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص آن شهرستان در انجام امو ر محوله موفق باشید.

دکتر عبدالله جاسبی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

 

مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد مرکز جم در این‌باره  گفت: مکان ابتدایی دانشگاه آزاد جم، ساختمان کانون شهید مطهری وابسته به آموزش و پرورش خواهد بود و رشته‌های مورد تأکید ما نیز، رشته‌های مورد نیاز و مرتبط با صنعت نفت خواهد بود.

محمد کارگر با اشاره بر اینکه رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در سال اول، تا یکماه آینده مشخص خواهد شد افزود: تأکید ما بر رشته‌های مورد نیاز منطقه همچون الکترونیک، حسابداری، کامپیوتر، مدیریت‌ها، حقوق و روانشناسی است اما در سال اول با حداکثر دو یا سه رشته بیشتر موافقت نمی‌شود.

مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد مرکز جم با تقدیر از زحماتی که تاکنون برای راه‌اندازی این مرکز آموزش‌ عالی از سوی دکتر انگجی رییس منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد اسلامی دکتر امامی و معاونین ایشان، دکتر دهدشتی رئیس دانشگاه آزاد دشتستان، دکتر عرفان، دکتر جلالیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کشاورزی فرماندار و شوراهای اسلامی شهر و شهرستان جم تقدیر کرده و خواستار تداوم همکاری آنان شد.

گفتنی است محمد کارگر متولد ۱۳۶۰ دانشجوی دوره دکترای تخصصی فلسفه تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اصفهان است. وی که در دوره کارشناسی ارشد با نمره‌ی عالی ۱۹:۸۵ از پایان‌نامه خود دفاع کرده، تنها دانشجویی است که سال گذشته از میان ۱۸ نفر دعوت شده از سراسر کشور به مصاحبه علمی در دو رشته‌ی فلسفه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی درسی در هر دو دکترای تخصصی بدون آزمون و با آزمون پذیرفته شد.

این مدرس دانشگاه دارای چندین اثر تألیفی با عناوینی همچون: زیباترین، متعالی‌ترین و عمیق‌ترین روش‌های تربیت اخلاقی، آزادی از منظر اسلام و برخی مکاتب غربی، نگاهی نو به مناجات شعبانیه با رویکرد تربیتی، علی (ع) یکتا نسخه‌ی هستی و برداشت‌های من از زندگی است که تاکنون به دلایل مالی موفق به چاپ آنان نشده است.

منبع:چگاسه

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.