• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

دیدار روز پنجشنبه ویترین توانایی‌های فوتبال بوشهر/ ساز و کارهای لازم پیش بینی شده است

  • کد خبر : 8752
  • 23 اردیبهشت 1398 - 15:27
آوای بوشهر؛ رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: دیدار روز پنجشنبه ویترین توانایی‌های فوتبال بوشهر است و باید همگان تلاش کنند تا این بازی به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد نجفی درگفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: استان بوشهر مهیای میزبانی برگزاری دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم است.

نجفی افزود: با توجه به شانس زیاد تیم میهان برای کسب عنوان قهرمانی استقبال زیادی از این بازی می شود که در این ارتباط ساز و کار لازم پیش بینی شده است.
وی خاطر نشان کرد: از فوتبال دوستان استان بوشهر نیز انتظار می رود آرامش و همدلی خود را در این مسابقه به نمایش بگذارند و تنها به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازند.
نجفی تاکید کرد: ظرفیت ورزشگاه تختی جم تنها ۱۲ هزار نفر است و در این ارتباط از تماشاگران پرشور هم استانی درخواست می شود با رصد اخبار مرتبط با استادیوم تختی جم از مراجعه بیش از ظرفیت به این ورزشگاه خودداری کنند.
وی گفت: با توجه به اهمیت بازی و پخش از شبکه های سراسری از تماشاگران درخواست می شود علاوه بر پرهیز از آوردن هر گونه شی اضافی در زمینه شعارها و بنرها نیز همچون گذشته رعایت اخلاق ورزشی را داشته باشند.
نجفی افزود: هواداران پرسپولیس نیز برای حضور در کنار بازیکنان و هتل محل اقامت این تیم پرهیز کنند تا خللی در کار نیروهای انتظامی رخ ندهد.

وی اظهارداشت: در این ارتباط امروز نیز نشست هماهنگی دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی به میزبانی شهرستان جم برگزار می شود.
تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند./ایرنا

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.