• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
در پی اقدام عجیب آبفا شهری جم؛

رئیس شورای شهر جم: مسئولان شفاف سازی کنند/ این رفتارها، دهن کجی به مردم است

  • کد خبر : 9813
  • 25 شهریور 1398 - 19:16
اداره آبفا شهری جم در اقدامی عجیب با لوله گذاری و انتقال آب از چاه یکی از محلات جم، بحران آب این محله و روستای مجاور را تشدید کرده و مشخص نیست این اقدام به چه دلیل صورت گرفته درحالی که همین محله خود با بحران جدی آب مواجه است.

 

آوای بوشهر؛ رئیس شورای شهر جم در واکنش به انتقال آب چاه یکی از محلات جم گفت: شهر جم با بحران شدید آب مواجه است و مردم با مشقت و سختی زیادی روبرو هستند و طی سالیان گذشته تا امروز اقدام اثرگذاری برای حل این بحران انجام نشده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالحسین اکسیر با تقبیح رفتار آبفا شهری جم در انتقال و فروش آب تصریح کرد: تمام آب مصرفی شهر جم از طریق سفره های زیر زمینی و چند حلقه چاه تامین می شود که به دلیل برداشت های بی رویه کشاورزی و صنعت، این سفره های زیرزمینی در حال نابودی است.

وی اضافه کرد: اداره آبفا شهری جم در اقدامی عجیب با لوله گذاری و انتقال آب از چاه یکی از محلات جم، بحران آب این محله و روستای مجاور را تشدید کرده و مشخص نیست این اقدام به چه دلیل صورت گرفته درحالی که همین محله خود با بحران جدی آب مواجه است.

اکسیر خاطر نشان کرد: هنوز مشخص نیست این اقدام آبفا شهری جم به صورت خودسرانه و برای درآمدزایی انجام شده یا تصمیم مدیریت شهرستان بوده که لازم است مسئولان در این زمینه صادقانه و شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

عبدالحسین اکسیر رفتار انجام شده توسط آبفا شهری جم را مصداق بارز تضییع حقوق و دهن کجی به مردم شهرستان جم دانست و یادآور شد: مسئولان شهرستان باید جوابگوی رفتار انجام شده باشند و نباید تبعیضی میان مردم در خدمات رسانی وجود داشته باشد.

اکسیر خاطر نشان کرد: این قبیل اقدامات مخفیانه و شائبه دار فضای همدلی میان مردم و مسئولان را از بین می برد و مدیران شهرستان باید عواقب این قبیل رفتارها را بپذیرند.

گفتنی است روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می داد در یکی از تاسیسات آبرسانی شهری جم، لوله ای تعبیه شده و بخشی از آب این چاه را به شهرک های نفت و گاز منتقل می کند. این موضوع با واکنش های اعتراضی مردم مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.