• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

راه‌اندازی دومین آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر

  • کد خبر : 4649
  • 21 بهمن 1396 - 9:37

این دستگاه ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: ۶۰ میلیارد ریال این اعتبار  با مشارکت اقتصادی بخش خصوصی و ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای تجهیز ساختمان آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افتتاح دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر گفت: برای راه‌اندازی دومین دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر به عنوان طرح تشخیصی درمانی ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

آنژیوگرافی

به گزارش«آوای بوشهر» به نقل ازتسنیم؛ سعید کشمیری بعدازظهر امروز در آیین افتتاح دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر با بیان اینکه این بیمارستان به تجهیزات و امکانات مدرن مجهز است اظهار داشت: این مرکز درمانی از جایگاه مهمی در ارائه خدمات به بیماران در استان بوشهر برخوردار است که برای ارائه وضعیت مطلوب‌تر خدمات دومین دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این دستگاه ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: ۶۰ میلیارد ریال این اعتبار  با مشارکت اقتصادی بخش خصوصی و ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای تجهیز ساختمان آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

کشمیری بیان کرد: با راه اندازی دومین دستگاه آنژیوگرافی مردم با تعرفه دولتی در بیمارستان قلب بوشهر از خدمات این دستگاه بهره مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح دومین دستگاه M.R.I بیمارستان خلیج فارس بوشهر خبرداد و گفت: دستگاه M.R.I  بیمارستان برازجان و سی تی اسکن ن این شهر نیز در این ایام افتتاح می‌شود.

وی بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از بیماری‌های شایع در استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد:  ماهانه نزدیک به ۵۰۰ نفر در استان بوشهر به سبب بیماری‌های قلبی و عروقی آنژیوگرافی می‌شوند که این آمار راه‌اندازی دومین دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر را ضرورت بخشیده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه آنژیوگرافی و ساخت شرکت زیمنس آلمان است و در روند درمان سکته‌های قلبی و مغزی کاربرد بسیاری دارد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4649

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.