• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8
پارس باخت/ شاهین پر کشید

رستگاری شاهین در شب سخت ویسی/پارس جم از صعود باز ماند

  • کد خبر : 9878
  • 09 مهر 1398 - 9:01
در شب سرنوشت ساز بوشهر، شاهین بوشهر پر کشید تا عبدالله ویسی پس از مدت ها نفس راحتی بکشد اما پارس جم فراز کمالوند از صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی باز ماند.

در شب سرنوشت ساز بوشهر، شاهین بوشهر پر کشید تا عبدالله ویسی پس از مدت ها نفس راحتی بکشد اما پارس جم فراز کمالوند از صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی باز ماند.

به گزارش آوای بوشهر؛ تیم شاهین شهرداری بوشهر در آستانه حذف از جام حذفی، توانست به بازی برگردد و با حذف خوشه طلایی در ضربات پنالتی، به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

بازی دو تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر از مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام قم به میزبانی تیم ساوه ای برگزار شد.

در نیمه اول خوشه طلایی موفق شد با ۲ گل تیم شاهین را مغلوب کند و پیروز به رختکن برود. اکبر صغیری در دقیقه ۱ش۵ و احسان پورشیخ علی در دقیقه ۱۶ گلزنان خوشه طلایی در این نیمه بودند.

نیمه دوم شاهین دو گل خورده را جبران کرد. بهمن سالاری در دقایق ۷۳ و ۸۳ دو گل شاهین شهرداری بوشهر را به ثمر رساند.

با این تساوی بازی به وقت‌های اضافه رفت.

در وقت اضافه، شاهین شهرداری بوشهر با گلزنی دانیال مومنی در دقیقه ۱۰۵ پیش افتاد، اما سجاد اژدر در دقیقه ۱۱۹ گل سوم خوشه طلایی را وارد دروازه شاهین کرد تا نتیجه ۳ به ۳ مساوی شود و کار به پنالتی بکشد.

در ضیافت پنالتی‌ها تیم شاهین شهرداری با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم هم در اولین بازی خود در جام حذفی، با شکست خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.

 دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی شامگاه امروز در شهر جم برگزار شد که در پایان تیم اصفهانی ۲ بر یک میزبان خود را شکست داد.

در این بازی ابتدا ذوب آهن توسط کریستانتوس در دقیقه ۲۲ به گل دست یافت و سپس تیم میزبان توسط خالقی فر در دقیقه ۳۵ بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با این نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و در وقت های اضافه تیم ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد که وحید محمدزاده در دقیقه ۹۲ این ضربه را به گل تبدیل کرد.

فراز کمالوند در این بازی از تعداد زیادی از بازیکنان اصلی پارس جم از جمله فرناندو دخسوس، محمد نوری و … استفاده نکرد تا نشان دهد اولویت اصلی اش رقابت های لیگ برتر و آمادگی بازیکنان اصلی برای بازی جمعه ۱۲ مهرماه مقابل تراکتورسازی تبریز است.

مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال پنجشنبه یازدهم مهر با حضور ۱۶ تیم قرعه کشی می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.