• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

روابط عمومی پالایشگاه جم یک مورد از حمایت های گذشته خود را از هنرمندان شهرستان را رسانه ای کند!

  • کد خبر : 4314
  • 12 آذر 1396 - 23:03

آوای جم؛  نعمت الله جمالی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم که این روزها به خاطر برخوردهای دوگانه و بی توجهی به محیط پیرامونی چندین ساله به شدت از طرف برخی رسانه ها و حتی نماینده محترم مردم در مجلس زیر فشار قرار دارد در اقدامی نمایشی از نمایشگاه صنایع دستی شهر ریز […]

آوای جم؛  نعمت الله جمالی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم که این روزها به خاطر برخوردهای دوگانه و بی توجهی به محیط پیرامونی چندین ساله به شدت از طرف برخی رسانه ها و حتی نماینده محترم مردم در مجلس زیر فشار قرار دارد در اقدامی نمایشی از نمایشگاه صنایع دستی شهر ریز دیدن میکند و قول حمایت از آنها در چارچوب مسولیت های اجتماعی میدهد و عکس های خود را نیز در رسانه ها منتشر میکند.

? حمایت از توانمندیهای هنری افراد بومی شهرستان از وظایف همه دستگاهها بخصوص روابط عمومی پالایشگاه است که در طول سال برنامه های هنری با هزینه های کلان اجرا میکند اما تا کنون این مهم مغفول مانده است و روابط عمومی پالایشگاه جم اگر به این کار تبلیغی خود اعتقاد دارد یک مورد از حمایت های گذشته پالایشگاه از هنرمندان شهرستان را رسانه ای کند.

? رئیس روابط عمومی این شرکت جز مواردی بسیار جزئی و قطره چکانی هرگز اراده ای نسبت به حمایت از هنرمندان شهرستان نداشته است و بومی ستیزی وی همچنان تفکر غالب بر این دستگاه میباشد.

? مهندس فرهنگ مدیرعامل شرکت فجر نیز بهتر است که روابط عمومی خود را در مسیری تعاملی با شهرستان هدایت کند و مانع برنامه های نمایشی وی شود./آوای جم

☑️ کانال خبری آوای جم??
? T.me/avajam

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حضور دوستان روابط عمومی در نمایشگاه را به فال نیک میگیریم
    انشااله اغازی بر همکاری های جدی باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.