• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

آخرین اخبار انتصابات و انتخابات/ پارس جم نه مدیر عامل دارد نه پول هتل/ شاهین همچنان ناکام/ مشکل عجیب برای برخی مالکان جم!/ مجادله بر سر یک پروژه میلیاردی و …

  • کد خبر : 10034
  • 04 آبان 1398 - 12:48

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

 آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

 

اخبار انتصاب

شنیده شده گزینه بخشداری مرکزی کنگان، مراحل نهایی استعلام و گزینش را طی می کند و به زودی معرفی می شود.

اخبار انتخابات

شنیده شده یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در جنوب استان و گزینه احتمالی جریان اصولگرا، تا کنون نزدیک به ۲۰۰ نشست در شهرستان جم با طیف های مختلف به صورت خصوصی برگزار کرده است‌.

یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی مجلس هم مدعی شده بسیاری از کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان و نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شده و وی و یکی دیگر از کاندیداهای جریان اصولگرا باقی خواهند ماند که مردم او را انتخاب می کنند!

مهدی یوسفی مدیر عامل سابق منطقه ویژه پارس که کاندیداتوری اش در انتخابات حوزه دشتستان قطعی به نظر می رسد چند مدتی است فعالیت اش در فضای مجازی را به صورت جدی آغاز کرده و اخیرا هم در صفحه شخصی اش به مسمومیت ها با قرص برنج در دشتستان انتقاد کرده است.

خبر رسیده علی افراشته استاندار پیشین بوشهر در دولت احمدی نژاد، علی زینبی معاون پیشین سیاسی و امنیتی افراشته و غلامحسین کرمی معاون پیشین اداری و مالی افراشته در دولت احمدی نژاد در حال رایزنی برای کاندیداتوری مجلس هستند.
شنیده شده افراشته برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم و زینبی و کرمی معاونان افراشته برای حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان کاندیدا می شوند.

مخالفت رئیس سازمان محیط زیست با احداث پالایشگاه در منطقه ویژه شمال استان

کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به بوشهر گفته:در طراحی‌های گذشته خورها و حریم آنها در توسعه دیده شده بود که به صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی تبدیل شود اما در تجدید نظری که انجام شده همه اینها حذف شده است.
در زمان حاضر خورها و حریم آنها به‌طور کامل از حریم توسعه بیرون هستند و در آنها اجازه تاسیس اسکله و آبشیرین کن در آینده نیز داده نخواهد شد.

ناکامی های تیم شاهین بوشهر و خشم هواداران

ناکامی های تیم شاهین شهرداری بوشهر همچنان در لیگ برتر ادامه دارد و عصر دیروز هم این تیم با ۵ گل در خانه مغلوب شد تا هواداران خشمگین، نماینده مجلس و شورای شهر و مسئولان استان را به باد انتقاد بگیرند.
هوادران شاهین که از عدم نتیجه گیری این تیم عصبانی بودند، در حین مراسم تقدیر و تشکری که هیئت فوتبال بوشهر در بین دو نیمه تدارک دیده بود بارها، خدری نماینده مجلس و دیگر مسئولین استان بوشهر با شعارهای تند مورد انتقاد قرار دادند.

مخالفت شورای شهر جم با یک پروژه/ آبفا شهری دست به کار شد!

اجرای پروژه تجمیع چاه های آب شهری جم با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از محل کمک آب و فاضلاب شهری تهران با مخالفت شورای شهر مواجه شد.
شنیده شده شورای شهر به دلیل عدم تاثیر این پروژه در رفع مشکل آب شهر جم و از بین رفتن زیر ساخت های عمرانی شهر و هدر رفت سرمایه ملی با اجرای این پروژه مخالفت کرده اما مسئولان استان اصرار به اجرای پروژه دارند.
گویا با وجود عدم صدور مجوز حفاری توسط شهرداری، عملیات برش آسفالت در شهر جم آغاز شده است!

پارس جنوبی جم نه مدیر عامل دارد نه پول هتل!

با گذشت دو ماه از استعفای بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی، هنوز مدیر عامل جدید این باشگاه از سوی سید پیروز موسوی مدیر عامل منطقه ویژه پارس عسلویه منصوب نشده و مراد مرادی مسئول دفتر مدیر عامل منطقه ویژه، با حفظ سمت مسئولیت هماهنگی امور باشگاه را بر عهده دارد.

از سوی دیگر، فرازکمالوند شب گذشته در کنفرانس خبری پس از بازی با پرسپولیس از پرداخت هزینه هتل محل اسکان تیم پارس در تهران، توسط یکی از اعضای باشگاه خبر داده که به نظر می رسد مجددا تیم پارس جم وارد بحران مالی شده است.
با توجه به ابلاغیه وزارت نفت و منع تیم داری شرکت های تابعه، احتمالا باید شاهد روزهای سخت پارسی ها طی ماه های آتی باشیم.
سید پیروز موسوی تا آذرماه فرصت دارد تکلیف مدیریت و راهبری تیم پارس جم را مشخص کند.

پزشک عمومی درمانگاه تامین اجتماعی جم مجددا مستقر شد/ از پزشکی قانونی خبری نیست

طی هفته های اخیر انتقاداتی در خصوص عدم وجود پزشک عمومی در درمانگاه تامین اجتماعی جم دریافت شد.

نگار عابدی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی جم در هفته گذشته از استقرار مجدد پزشک عمومی در جم خبر داده و گفته: طی هفته های گذشته، مشکلی در خدمات دهی پزشک عمومی درمانگاه تامین اجتماعی جم ایجاد شد و متاسفانه در این مدت، امکان ارائه خدمات پزشک عمومی وجود نداشت.

با پیگیری های ویژه فرماندار جم و هماهنگی انجام شده با استان، این موضوع حل شد و از ابتدای هفته، پزشک عمومی در این درمانگاه مستقر شد.

از سوی دیگر پزشکی قانونی جم همچنان تعطیل است و با وجود وعده مسئولان هنوز خبری از راه اندازی این اداره در جم نیست و خانواده متوفیان با شرایط بسیار سختی را برای دریافت مجوز دفن مواجه هستند.

تا پایان آبان ماه بارش بیش از حد نرمال خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی گفته:
سردترین روز هفته سه‌شنبه خواهد بود.
به دلیل بارش‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها را پیش بینی می‌کنیم.
از هموطنان می‌خواهیم از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

۱۷ نفر در شهرستان دشتستان با قرص برنج مسموم شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفته: ازیک ماه گذشته تاکنون ۱۷ نفر در شهرستان دشتستان براثر استنشاق بخار ناشی از قرص برنج مسموم و از این شمار سه نفر فوت شدند.

زمین‌هایی که منابع ملی شد، سندهایی که روی دست مردم ماند

اخیرا تعدادی از ساکنین خیابان فرهنگ شهر جم در پیام‌هایی اعلام کرده‌اند که علی‌رغم خرید آپارتمان، داشتن اسناد رسمی و سکونت چندساله در آن، متوجه شده‌اند که زمین‌های آن محدوده، جزء منابع ملی است.

گویا مالکان زمین و یا سازندگان بدون طی تشریفات قانونی زمین‌‌ها، اقدام به ساخت و فروش املاک در محدوده تالار شهید خاتمی نموده و باعث ایجاد مشکل برای صاحبان صدها واحد مسکونی در این محدوده شده‌اند.

این موضوع باعث توقف روند خرید و فروش املاک و افت شدید قیمت‌ زمین و آپارتمان در این محدوده شده است.

مدل های غربی و هنجارشکن برای موی مردان ممنوع است/ بخور صورت و شمع در پیرایشگاه ها

رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه بوشهر گفته: واحدهای صنفی پیرایشگاه مردانه اجازه ندارند مدل هایی که طرح و یا اسم روی سر مشتری ایجاد می شود را کارکنند. هیچ واحد صنفی اجازه ندارد مشتری هایی که وسایل شخصی ندارند را بپذیرند.
وی اضافه کرده: در سال های اخیر پاکسازی صورت با ماسک و بخور صورت و شمع بین آقایان بوشهری طرفداران زیادی پیدا کرده که تقریبا همه واحدهای صنفی این فعالیت را انجام می دهند.

و دست آخر اینکه؛ فرشته نصیری سردبیر آوای بوشهر شد

به دنبال استعفای یاسمن جمشیدی از سردبیری آوای بوشهر به دلیل مشغله کاری و شخصی، فرشته نصیری سردبیر سایت تحلیلی خبری آوای بوشهر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.