• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

سردار قاسم سلیمانی شهید شد+جزییات

  • کد خبر : 10758
  • 13 دی 1398 - 22:31
شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد امروز درپی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد.

شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران در خبری فوری اعلام کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سپاه اسلام، بامداد امروز درپی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد.

بر اساس اعلام شبکه خبر سیما، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگرد‌های آمریکایی به شهادت رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده: به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شریف و قهرمان ایران می رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد ، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز ، به شهادت رسید.در این حمله جنایات بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشد العبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی ، اطلاعات و برنامه های مربوط به آئین های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تصویر منتسب به دست و انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از جنایت آمریکا که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است

پنتاگون: به دستور ترامپ سردار سلیمانی را ترور کردیم

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اقدام به ترور سردار سلیمانی کرده‌اند.

پنتاگون هدف از این حمله را در بیانیه خود «اقدام‌های دفاعی قاطع برای محافظت از کارمندان آمریکا در خارج از کشور» عنوان کرده است

خلیج فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.