• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

سرمایه های انسانی کنگان فدای فرصت طلبی امثال شما شده اند

  • کد خبر : 5966
  • 28 مهر 1397 - 10:52

به گزارش آوای بوشهر، نادر احمدی رئیس سابق شورای شهر کنگان و عضو فعلی شورای شهر در پاسخ به اظهارات تند شهریاری گفت : این متن گویای مسائل وناگفته هایی است که نیاز به تحلیل و توجه بیشتری است.اولین مطلبی که جناب آقای شهریاری بیان کردند عدم هماهنگی بین نمایندگان بوده وسوال بنده از ایشان اینست […]

به گزارش آوای بوشهر، نادر احمدی رئیس سابق شورای شهر کنگان و عضو فعلی شورای شهر در پاسخ به اظهارات تند شهریاری گفت : این متن گویای مسائل وناگفته هایی است که نیاز به تحلیل و توجه بیشتری است.اولین مطلبی که جناب آقای شهریاری بیان کردند عدم هماهنگی بین نمایندگان بوده وسوال بنده از ایشان اینست که جناب آقای شهریاری عدم هماهنگی که بیان کردید .

آیا شده تا حالا از چهار نماینده سه نماینده برای موضوع یا خواسته ایی به اجماع برسند ؟ شخص جنابعالی از نظر سوابق و پیشینه نمایندگی نسبت به سایر نمایندگان قدمت بیشتری دارید ؛آیا تلاشی جهت برقراری اتحاد و تعامل و همبستگی بین خودتان کرده اید ؟

این عضو شورای شهر افزود: دومین مطلبی که بیشتر جلب توجه میکند محور صحبت ها شهرستان های جنوبی و نماینده محترم جنوب استان است.وامدار بودن ،عوامانه، تنگ نظری، خودخواهی القابی هستند که بیان فرمودید ؛ آیا این القاب شامل یک نماینده میشود یا هر ۴ نماینده ؟

اگر منظور حضرتعالی نماینده محترم جنوب استان است که لازم است خدمتتان عرض کنم همین مصداق سایر نمایندگان میباشد به این دلیل که شخص جنابعالی و سایر نمایندگان استان هم چنین رویه ایی را در تصمیم گیری ها دارند.

مگر میشود از شخصی که نماینده و مدافع منافع شهرستان های خود است و برای احقاق حقوق تضییع شده مردم شهرستان های خود تلاش میکند به این القاب و عناوین نا زیبا نام برد ؟

اگر خانم دکتر الماسی؛ جناب آقای کنگانی را همیشه مطرح میکنند دلیل برا وامدار بودن به شخص نیست .

خانم دکتر الماسی در قبال مردم شهرستان های جنوبی مسئول هستند و برای رفع مشکلات ومعضلات و ایجاد رفاه مردم محروم این منطقه تلاش میکنند. حمایت خانم الماسی از جناب اقای کنگانی از نظر ما یک ویژگی و شایستگی است .جناب آقای کنگانی نه تنها به کنگان بلکه به استان خدمت کردند.

جناب آقای شهریاری عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر از شخصیت و شایستگی ها ی جناب اقای کنگانی از سوابق ایشان در منطقه ویژه،اداره کل آموزش وپرورش ،اداره کل ورزش وجوانان و….جستجو کنید تا از خدمات ایشان به استان بیشتر بدانید.
خانم دکتر الماسی نه از حیث وامدار بودن و ادای دین به آقای کنگانی پیگیر هستند بلکه خوب میدانند که سرمایه های انسانی شهرستان را نباید همانند گذشته نادیده گرفته شود.

سالیان سال است این مناطق جنوب و به خصوص شهرستان کنگان در استان و منطقه از حیث پرورش و تقویت نیروی انسانی محروم مانده ، آیا سرمایه های نیروهای انسانی کنگانی و مناطق جنوب باید در خود کنگان اینگونه نادیده شوند و اینگونه با بی مهری و ناجوانمردانه از صحنه مدیریتی کنار زده شوند تا امثال شماها، دوستان و هم شهرستانی های خود را در بهترین جایگاه استان و منطقه مدیریت کنند.

جناب آقای نماینده بدور از شان و جایگاه خود میدانم نام مدیران کل استان و منطقه و حتی کارمندان سطح پایین شهرستان دشتی را نام ببرم که چگونه برای تصدی پست های مدیریتی پشتیبانی و حمایت میشوند و در شهرستان های جنوبی مشغول خدمت هستند.

جناب اقای شهریاری بدانید که شهرستان های جنوبی در بی عدالتی ها و بی انصافی های نمایندگانی امثال شما آرام و ساکت و با نجابت و بخاطر منافع ملی و عمومی کشور و استان سخن نگفتند؛ لیکن بدانید شخصیت ها و مردم این شهرستان ها نیک میدانند دچار چه نوع مدیرانی هستند که در گزینش و بکار گیری نیروهای مدیریتی با چه تبعیض های استانی روبرو هستند‌.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.