• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

سکوهای بتنی تختی جم و شور هواداری

  • کد خبر : 5263
  • 12 مرداد 1397 - 14:57

  ?فوتبال است دیگر، میان هزاران جفت چشم، میان این همه خط و قانون و با تمام منطق و سیستم های چند- چند – چندش بی رحم و بدون منطق! اما دوست داشتنی و پر از جذابیت.   ⏰ کمتر از ۲۴ ساعت، سوت آغاز هجدهیمن دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نواخته می شود […]

 

?فوتبال است دیگر، میان هزاران جفت چشم، میان این همه خط و قانون و با تمام منطق و سیستم های چند- چند – چندش بی رحم و بدون منطق! اما دوست داشتنی و پر از جذابیت.

 

⏰ کمتر از ۲۴ ساعت، سوت آغاز هجدهیمن دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نواخته می شود تا دوباره کری های داغ فوتبالی در کنج هر کافه و دورهمی دوستانه به خود رنگ دیگری بگیرد.

 

? تیم های بزرگ اما ناکام فصل پیش، تدارک ویژه ایی را برای لیگ هیجدهم دیده اند.

 

? از بازگشت ژنرال به نقش جهان تا خرج برج های زنوری برای پرشورهای تبریز نشان می دهد هتریک قهرمانی پرسپولیس جز با پرفسور بازی، پرفسور برانکو امکان پذیر نیست.

 

? این ها تنها بخش کوچکی از جذابیت های این دوره هست، ورزشگاه وطنی قائمشهر با کارگری هوادران متعصب نساجی، خود را برای فریم به فریم لیگ هیجدهم آماده می کند.

 

? سپیدرود رشت، فوتبال داغ جنوب، برزیل های آبادان و دورتموند ایران را هم جز جدایی ناپذیر این داستان اند.

 

? زنبورهای زرد جمی اگر چه در اولین فصل حضور خود پدیده فصل بودنده اند اما در این فصل رقبا با احترام وِیژه ایی مقابل پارس صف آرایی می کنند.

 

? با آنکه تیم یک دست تارتار خروجی های زیادی داشته و تیم های مدعی دست رنج های تارتار را به یغما برده اند، اما کسانی که تمرین و آماده سازی این فصل پارس را دیده اند حرف، حرف از همان راه خوب پارسال و همان کسب نتایج خوب گذشته دارد.

 

‼ حال باید دید پارس باز می تواند فصل را رویایی شروع کند یا نه ؟ اگر چه رویایی به پایان رساندن مهم تر از رویایی شروع کردن است و از یک تیم جوان با فوتبالی که با هزار حادثه و صحنه آمیخته است باید با منطقی فوتبالی برخورد کرد.

 

? بخش های هیجان انگیزی از این سکانس های سی هفته ایی بر دوش تماشاگران است، شهرستان جم اگر چه جمعیتی بسیار کمتر از تهران، تبریز، مشهد و اصفهان دارد اما شور و حرارت تختی جم و وطنی قائمشهر همیشه قامت بازیکنان را جلوی سکو ها خم کرده است.

 

? هوادارانی که با پارس و نساجی زندگی می گذرانند و می دانند نشستن روی سکوهای داغ سیمانی تختی تنها ۹۰ دقیقه تشویق کردن نیست و آنها باید برای زنده ماندن در اتمسفر زرد خود بارها سرخابی ها و نام داران لیگ ایران را مقهور قدرت خودشان کنند.

 

? یزدان شهیدزاده / هوادار پارس جنوبی جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.