• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

شهرستان جم هم به تامین آب نیاز دارد هم مدیریت آب/ سازمانی برای پیگیری پیوست های فرهنگی اجتماعی صنعت در حال ایجاد است/مبلمان شهری جم تا مطلوب، فاصله دارد/ صنعت در قالب پیوست ها، به تیم پارس کمک کند

  • کد خبر : 9269
  • 15 تیر 1398 - 12:12
مسئولان تیم پارس جنوبی جم و دیگران در بحث تیم با بنده ارتباط دارند اما برای رفع اصولی مشکل تیم باید ساختار ایجاد شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه امامان جمعه قدیم و جدید جم با بیان اینکه باید اشتغال پایدار جوانان فراهم شود افزود: اطلاع دارم شهرستان جم‌ دارای جوانان توانمند با ظرفیت های متناسب با اشتغال منطقه است.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه شهرستان جم هم در کنار تامین آب نیازمند مدیریت آب نیز می باشد افزود: اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه آب سیراف به جم انجام شده که امیدوارم تا نیمه اول سال جاری نواقص طرح رفع شود.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: شهر جم از لحاظ مبلمان شهری با گذشته متفاپت است اما در مدیریت زیبا سازی و مبلمان شهری با شرایط آرمانی فاصله زیاد است.

وی گفت: جم دارای ظرفیت های فوق العاده ایست که نیاز به طراحی دانشی دارد تا جم مرکز توسعه فضای سبز با اکوسیستم دانشی در سطح استان شود.

وی در ادامه گفت: در بحث محیط زیست، باید سیستم زیست بوم جم به زیست بوم پاک و مناسب و جذاب تبدیل شود و در این راستا از ظرفیت متخصصان توانمند جم استفاده شود.

صفایی بوشهری خواستار تسریع در اجرای اتوبان جم به فیروزآباد شد و گفت: در مورد فرودگاه جم هم لازم است پیگیری یک نشست با حضور فرماندار و استاندار محترم و شرکت های نفتی انجام شود و در این راستا با وزیر محترم نفت هم رایزنی می کنیم تا این فرودگاه احیا شود.

وی افزود: اینکه گفته شود در یک ساعتی این فرودگاه، فرودگاه دیگری وجود دارد دلیل مناسبی نیست چرا که مشابه فاصله این دو فرودگاه در جاهای دیگر کشور هم هست و هر دو شهر به فاصله کوتاه، فرودگاه مجزا دارند.

وی با بیان اینکه جم دارای تیم فوتبال بسیار خوبی است و ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته نشان از ظرفیت های بزرگ ورزشی شهرستان جم است گفت: مسئولان تیم پارس جنوبی جم و دیگران در بحث تیم با بنده ارتباط دارند اما برای رفع اصولی مشکل تیم باید ساختار ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: همانطور که در سایر استان ها، مراکز صنعتی خصوصی و نیمه خصوصی به تیم ها کمک می کنند اینجا هم باید کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه طبیعی است که صنایع دولتی، حسب قانون نمی توانند تیم داری حرفه ای کنند اما از باب پیوست های فرهنگی اجتماعی می توانند کمک کنند افزود: قرار شده سازمانی در استان تشکیل شود که پیگیر تحقق همین پیوست های فرهنگی اجتماعی ورزشی صنعت باشد تا متولیان فرهنگ و ورزش دیگر فقط دغدغه مدیریت حرفه ای داشته باشند نه تامین منابع مالی.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان گفت: امام جمعه جدید اقدامات ناتمام حجت الاسلام گنجی را ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.