• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

صبر من برای ارسال نامه اعتراضی از سوی مجمع نمایندگان تمام شد / شخصا به وزیر نامه زدم

  • کد خبر : 4238
  • 29 آبان 1396 - 13:25

آوای جم, سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی علت تاخیر در نامه اعتراضی اش به وزیر نفت را بیان کرد. به گزارش آوای جم، سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر با بیان اینکه در اعتراض به آگهی استخدامی اخیر وزارت نفت مراتب اعتراض خود را به وزیر […]

آوای جم, سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی علت تاخیر در نامه اعتراضی اش به وزیر نفت را بیان کرد.

به گزارش آوای جم، سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر با بیان اینکه در اعتراض به آگهی استخدامی اخیر وزارت نفت مراتب اعتراض خود را به وزیر نفت کتبا ارسال نموده است اظهار داشت: در نامه ای به وزیر محترم نفت اعتراض خود را به عنوان عضو کمیسیون انرژی و نماینده پایتخت انرژی در مجلس ارسال کرده ام.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: پس از اعلام شرایط اگهی استخدامی  متوجه این شدیم که شرایط بسیار سختگیرانه و محدودیت زا برای نیروهای بومی استان است به همین دلیل با آگاهی کامل از موضع خود کوتاه نخواهم آمد.

وی گفت: رویه صحیح این بود که نامه اعتراضی از سوی مجمع نمایندگاه استان صادر شود اما به دلیل ضیق وقت و همچنین طولانی شدن این رویه صلاح دانستم به صورت انفرادی از حقوق حقه مردم دفاع کنم.

سکینه الماسی در پایان گفت: مطمئنن در برابر این اتفاق نامیمون کوتاه نخواهم آمد و به عنوان نماینده مردم از حقوق آنان به جد دفاع خواهم کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اگر خانم نماینده توی این جریان کاری کردن مشخص میشود چقدر دلسوز و بانفوذ هستند. اگر نتوانستند کاری کنند که نهایت قدرت خودشو نشون دادن

  2. خانم الماسی برای استخدام جوانان بومی بیش از هر مسئول و نماینده ای در ادوار گذشته تلاش کرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.