• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

ضربه مهلک به سکینه الماسی، بستن دهان مخالفان و نشانه گیری برای انتخابات مجلس!

  • کد خبر : 5356
  • 22 مرداد 1397 - 0:15

حرکت دوم یوسفی انتصاب محمد حسن گنجی فرزند امام جمعه جم به سمت بازرس اشتغال منطقه ویژه بود. حالا امام جمعه جم در منگنه قرار گرفته است. اگر زین پس از مدیرعامل بابت اشتغال انتقاد کند، آنگاه یوسفی‌دست پیش دارد و توپ به زمین امام جمعه افتاده است که فرزند دلبندتان بازرس اشتغال سازمان من است پس چرا وی درست بازرسی و به وظایفش عمل نمی کند!

آوای بوشهر؛ سید مصطفی هاشمی نژاد سردبیر آوای بوشهر نوشت: در خبرها آمده که محمد حسن گنجی فرزند امام جمعه جم به سمت بازرس اشتغال منطقه ویژه از سوی یوسفی مدیرعامل این سازمان منصوب شده است.

یوسفی این‌روزها به خوبی در منطقه جولان می دهد و به مثابه یک شطرنج باز حرفه ای مهره ها را جا به جا می کند.‌ وی به خوبی فهمیده که چگونه باید بهترین بهره را از ابزار و ظرفیت های بالقوه اش ببرد.

درک اهداف یوسفی از اقدامات اخیرش چندان سخت و دشوار نیست. با یک حساب و‌کتاب ساده و‌کنار گذاشتن پازل رفتار و‌تحرکات اخیر وی می توان از مقاصدش آگاه شد.

اول: باج دادن به مخالفانش جز الماسی

جدال یوسفی_الماسی از زمانی آغاز شد که نماینده جنوب استان از عملکرد مدیرعامل در خصوص جذب نیروهای چهار شهرستان راضی نبود و درصدد برداشتن یوسفی از مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه برآمد. حالا این دو نفر وارد جدال سهمگینی شده اند و هیچکدام حاضر به کوتاه آمدن نبوده و شمشیر را از رو بسته اند!

یوسفی با مطامع مختلف سعی در دور زدن مخالفانش دارد. او نیروهای اشتغال که گفته می شود از تیم الماسی هستند در یک حرکت گاز انبری از میدان خارج میکند و قاعده بازی را به هم ریخته و از طرفی با انتصاب صالح روستا از عسلویه دهان منتقدانش در این شهرستان که روزی حامی الماسی بودند را می بندد.‌

حرکت دوم یوسفی انتصاب محمد حسن گنجی فرزند امام جمعه جم به سمت بازرس اشتغال منطقه ویژه بود. حالا امام جمعه جم در منگنه قرار گرفته است. اگر زین پس از مدیرعامل بابت اشتغال انتقاد کند، آنگاه یوسفی‌دست پیش دارد و توپ به زمین امام جمعه افتاده است که فرزند دلبندتان بازرس اشتغال سازمان من است پس چرا وی درست بازرسی و به وظایفش عمل نمی کند!

اگر هم انتقاد نکند مردم می گویند، چه شده که امام جمعه محترم یک روزه چرخش ۱۸۰ درجه ای داشته است! مگر وضع اشتغال تا همین چند وقت پیش خراب نبود چطور به یکباره همه چیز گل و بلبل شد؟!

دوم: نیم‌نگاهی‌به انتخابات دشتستان

برخی اقدامات چندساله مهدی یوسفی در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی را سیاسی دانسته و‌معتقدند یوسفی با استخدام نیروهای دشتستانی در صنایع عظیم‌نفت و‌گاز جنوب استان در صدد کسب رضایتمندی طوایف و خانواده های دشتستانی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس می باشد.

سوم: ضربه مهلک و تمام کننده به الماسی

برخی دیگر معتقدند که گنجی اخیرا قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس دارد و‌هجمه های اخیرش در تریبون های مختلف به الماسی و همچنین شعاری سخن گفتنش در مجامع مختلف نشان از حضور طوفانی و جدی وی برای کاندیداتوری در جنوب استان دارد و مهدی یوسفی با پست دادن به فرزند امام جمعه سعی در قدرتمند کردن امام جمعه به‌عنوان رقیب الماسی دارد.

شاید برای برخی مردم عادی انتصاب ها چندان معنایی نداشته باشد اما قطعا فعالان رسانه ای، اجتماعی و سیاسی به خوبی معانی انتصاب ها و حرکات را درک می کنند و می دانند پشت هر تصمیم مدیران، سیاستی پنهان شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.