• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

غیربومی ها برای بوشهر تصمیم می گیرند مگر قحط الرجال در استان است؟/ مجمع نمایندگان استان گوش شنوایی ندارد

  • کد خبر : 5979
  • 28 مهر 1397 - 8:07

امام جمعه جم با انتقاد شدید از اختلافات چهار نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافات سبب شده اکثر مسئوولان دولتی و نفت و گازی استان بوشهر غیربومی باشند و جوانان استان بوشهر بیکار شوند. حجت الاسلام محمد گنجی در خصوص برخی خبرها برای انتصاب مدیران نفت و گازی منطقه اظهار داشت: از […]

امام جمعه جم با انتقاد شدید از اختلافات چهار نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافات سبب شده اکثر مسئوولان دولتی و نفت و گازی استان بوشهر غیربومی باشند و جوانان استان بوشهر بیکار شوند.

حجت الاسلام محمد گنجی در خصوص برخی خبرها برای انتصاب مدیران نفت و گازی منطقه اظهار داشت: از روز اول برای ریاست مجمع نمایندگان استان بوشهر بین چهار نماینده اختلاف به وجود آمد و این اختلاف سبب ضرر و زیان زیادی برای استان شده و جوانان در زمینه ی اشتغال از این اختلاف ضرر کرده اند.

امام جمعه جم افزود: از همان موقع که بین نمایندگان مجلس استان بوشهر برای ریاست مجمع نمایندگان اختلاف به وجود آمد بارها در خطبه های نماز جمعه فریاد زدم ولی گوش شنوایی نبود.

وی بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف برای اشتغال دارد و حتی یک جوان استان بوشهر هم نباید بیکار باشد.

گنجی تاکید کرد: به دلیل اختلاف های نمایندگان مجلس در استان بوشهر و برخی مسائل جناحی موجب شده تا فرصت ها از دست برود و دیگران برای استان ما تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه اکثر مدیران کل استان بوشهر غیربومی هستند افزود: امروز می بینیم که نماینده عالی دولت در استان به همراه خیلی از معاونان و مدیران کل غیر بومی هستند.

امام جمعه شهرستان جم با انتقاد از وضعیت موجود ابراز کرد: چرا نباید مدیران کل استان بوشهر بومی باشند مگر استان بوشهر قحط الرجال است، بارها گفته ام که در استان بوشهر نیروهای پاک دست، انقلابی و جهادی پای کار داریم در حد وزیر ولی متاسفانه گوش شنوایی برای استفاده از نیروهای بومی وجود ندارد.

وی ادامه داد: چهار نماینده استان بوشهر از همان روز نخست باید متحد می شدند و با نماینده ولی فقیه در استان پیمانی مجدد می بستند و به خدمت نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان می رسیدند و از این دو و نخبگان و فرهیختگان استان بوشهر مشورت و کمک می گرفتند.

حجت الاسلام گنجی با بیان اینکه استان بوشهر بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز یک وزیر نداشته است تصریح کرد: متاسفانه اختلافات بین نمایندگان استان بوشهر باعث شده نه وزیر داشته باشیم و حتی استاندار بوشهر و معاون های وی و دیگر مدیران ارشد استان بوشهر نیز بومی نباشند.

وی تاکید کرد: بیش از هزار نفر مدیر و معاون غیربومی در نفت و گاز و پتروشیمی مناطق مختلف استان بوشهر مشغول کار هستند، آیا واقعا استان بوشهر یک نیرو در حد مدیر ندارد؟ چرا در پالایشگاه گاز فجر جم از سال ۶۲ تا کنون همه ی مدیران غیربومی بوده اند؟

امام جمعه جم با انتقاد از شرکت فجر جم بیان کرد: باید به حال خود و مسئولان افسوس خورد که هنوز عده ای زیادی از روابط عمومی های شرکت های نفت و گاز غیربومی هستند.

گنجی با بیان اینکه استان بوشهر با این همه پتانسیل نباید بحران اشتغال داشته باشد تاکید کرد: زیبنده نیست در استانی که سرشار از انرژی و ظرفیت های مختلف دریایی و… است مشکل اشتغال وجود داشته باشد.

وی ابراز کرد: یکی از عوامل جدی که سبب شده بومی ها از مسئولیت ها دور شوند همین اختلافاتی است که بین نمایندگان مجلس و مسئوولان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.