• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

فتح برزیل در تختی جم !

  • کد خبر : 3491
  • 24 مرداد 1396 - 14:47

به گزارش آوای جم ، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا آغاز می‌شود که دو تیم طلایی‌پوش جنوبی و بالانشین جدول در شهر جم در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

آوای جم ،  دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا آغاز می‌شود که دو تیم طلایی‌پوش جنوبی و بالانشین جدول در شهر جم در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آوای جم ، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا آغاز می‌شود که دو تیم طلایی‌پوش جنوبی و بالانشین جدول در شهر جم در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

پارس جنوبی جم در سه بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ برتر با دو پیروزی و یک تساوی با هفت امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس و در رتبه دوم جدول قرار گرفته است.

شاگردان مهدی تارتار تا اینجای لیگ برابر گسترش فولاد و پیکان به پیروزی پر گل رسیده‌اند و در هفته گذشته برابر سپاهان در اصفهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

شگفتی‌سازان لیگ برتر با ۸ گل زده در سه بازی گذشته بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند و در خط دفاعی ۴ گل نیز دریافت کرده اند.

جمی‌ها که اولین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند در سه بازی گذشته خود بدون شکست عملکرد فوق‌العاده ای به جا گذاشته‌اند.

از آن طرف تیم صنعت نفت آبادان دیگر تیم طلایی پوش جنوب کشور با دو پیروزی و یک باخت در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است.

شاگردان کمالوند در هفته اول لیگ در آبادان استقلال تهران را با یک گل شکست دادند و در هفته  دوم نیز برابر سایپا شکست خوردند. این تیم در هفته سوم با دو گل پدیده را شکست داد و باید دید در هفته چهارم برابر پارس جنوبی در شهر جم چه خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان که یکی از تیم‌های با ریشه و قدیمی فوتبال ایران است و به برزیلی‌ها معروف هستند امسال در سه هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند خود را در جمع مدعیان ببینند.

برزیلی‌های فوتبال ایران در این فصل بازیکنان مطرح و خطرناکی از جمله مگنو باتیستا، کرار جاسم، لوسیانو پریرا، مرتضی اسدی، آگوستو سزار، داود نوشی صوفیانی، فرید بهزادی کریمی را در اختیار دارند و حضور بازیکنان برزیلی خط حمله این تیم را قوی کرده است.

بعد از سال ها دوری فوتبال استان بوشهر از رقابت‌های لیگ برتر، پارس جنوبی جم نماینده این استان در این رقابت‌هاست تا به گفته مربی پارس جنوبی حضور این تیم در لیگ برتر باعث آشتی مردم دوست داشتنی جنوب کشور با فوتبال باشد.

مطمئنا دیدار پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر و مهیج‌ترین بازی برای جنوبی‌ها خواهد بود.

پارس جنوبی جم در رتبه دوم و صنعت نفت آبادان در رتبه چهارم جدول ایستاده است و پیروزی هر دو تیم می‌تواند آنها را در صورت ناکامی پرسپولیس به صدر برساند.

باید دید و منتظر بود در این دیدار چه اتفاقاتی  رخ خواهد داد؟ مطمئنا هواداران آبادانی نیز خود را به ورزشگاه می‌رسانند و شور و شوق فوتبالی در جنوب کشور در ورزشگاه تختی جم ایجاد می‌شود. تقابل دو تیم بالانشین جدول، طلایی‌پوشان جنوبی قطعا بسیار حساس و شور و نشاطی در جنوب کشور ایجاد خواهد کرد.

دیدار پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.