• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

فرماندار: لزوم تسریع در مطالعه طرح فاضلاب شهری جم/ مطالبات کارگران آبفا پرداخت شود/ اجرای چندین مخزن آب در شهرها و روستاهای شهرستان

  • کد خبر : 12190
  • 02 خرداد 1399 - 16:33
حسینی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های مخازن آب شرب روستای بیدخوار و محله اسلام آباد شهر جم افزود: برای تامین پایدار آب، در تکمیل پروژه های مخزن آب شرب روستاهای بهرباغ و چاهه تسریع شود.

فرماندار جم گفت: در روند مطالعه اجرای فاضلاب شهری جم با توجه به معرفی مشاور تسریع شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه مخزن آب شرب شهر ریز در هفته دولت به بهره برداری می رسد افزود: انتظار داریم پروژه مخزن آب شهر انارستان هم با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی پروژه آبرسانی سیراف به جم را یکی از مطالبات و نیازهای جدی شهرستان جم دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط منایع آب شهرستان جم، انتظار داریم این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

حسینی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های مخازن آب شرب روستای بیدخوار و محله اسلام آباد شهر جم افزود: برای تامین پایدار آب، در تکمیل پروژه های مخزن آب شرب روستاهای بهرباغ و چاهه تسریع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از اجرای پروژه تجمیع آب چاه های شهر جم خبر داد و گفت: پروژه خطوط تجمیع آب چاه های شهر جم باهدف تامین پایدار آب و گندزدایی در حال اجراست که امیدواریم با تسریع در اجرای پروژه و نصب تجهیزات گندزدایی و کنترل کیفی آب، به بهره برداری برسد.

حسینی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ برای رفع مشکلات آب شهرستان اظهار داشت: آب شرب شهرستان جم از طریق منابع آبی زیرزمینی و بعضا چاه های استیجاری تامین می شود که لازم است برای تامین آب بهداشتی و مورد نیاز مردم، مطالبات مالکان چاه های استیجاری در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شود.

فرماندار جم با بیان اینکه در پرداخت مطالبات کارگران آب و فاضلاب شهرستان مشکلاتی وجود دارد خاطر نشان کرد: پرداخت مطالبات کارگری در اولویت قرار گیرد تا روند خدمات رسانی به مردم در شرایط بهتر و مطلوب تر انجام شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.