• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

فعالیت تیمهای پایه با قدرت ادامه دارد/ همیشه بهترین امکانات در اختیار تیم های پایه قرار دادیم

  • کد خبر : 5349
  • 21 مرداد 1397 - 11:12

وشبختانه تیم های پایه شهرستان بر خلاف صحبت هایی که اخیرا مطرح می شود با قدرت در حال فعالیت است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی افزود: تیم های پایه شهرستان طی این چند سال گذشته چه از زمانی که تیم در لیگ دسته دوم حضور داش چه تا امروز که بزرگسالان آن در لیگ برتر حضور دارد مورد توجه مجموعه مدیریت باشگاه می باشد.

به گزارش آوای بوشهر؛ بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص آخرین وضعیت تیم های پایه باشگاه گفت: خوشبختانه تیم های پایه شهرستان بر خلاف صحبت هایی که اخیرا مطرح می شود با قدرت در حال فعالیت است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی افزود: تیم های پایه شهرستان طی این چند سال گذشته چه از زمانی که تیم در لیگ دسته دوم حضور داش چه تا امروز که بزرگسالان آن در لیگ برتر حضور دارد مورد توجه مجموعه مدیریت باشگاه می باشد.

وی افزود: آقای معماری که خبره و دلسوز کار هستند و آشنایی کامل به ظرفیت و پتانسیل شهرستان دارند را جهت انجام امورات تیم های پایه باشگاه جذب نمودیم و ایشان نیز با دعوت از مربیان با انگیزه استارت کار را زدند.

بهرام رضائیان گفت: در طی این چند ساله خوشبختانه صعود تیم امید به لیگ برتر ، جوانان و نوجوانان به لیگ یک کشور و همچنین راه اندازی تمامی رده های سنی و مدرسه فوتبال  از مهمترین اقدامات آکادمی باشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه باشگاه به تیم های پایه و پشتوانه سازی اعتقاد داشته و دارد اظهار داشت: کار در تیم های پایه به مراتب از تیم بزرگسالان سنگین تر و دغدغه های خاص خود را دارد ولی تیم بزرگسالان باید چراغ و انگیزه تیم های پایه باشد .

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی خاطر نشان شد: اگر هر مجموعه ای خود را عاری از عیب و اشکال ببیند قطعا کار را بلد نیست و روزی به بن بست خواهد رسید. ما کتمان نمیکنیم که در بخش مالی باشگاه مشکل دارد و قطعا همانطوری که تیم فوتبال بزرگسال مشکلات مالی دارد تیم های پایه هم مشکلات خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: مربیان و سرپرستان تیم ها میتوانند شهادت بدهند که در مسیر موفقیت تیم های پایه طی چند سال گذشته بهترین امکانات و خدمات را در اختیار تیم های پایه قرار دادیم و در بخش اعزام به مسابقات متمرکز و مجتمعی همیشه تیم های پایه این باشگاه در هتل مستقر میشدند و نه مثل بقیه تیم ها در خوابگاه های بی کیفیت در نظر گرفته شده توسط میزبان .

بهرام رضائیان تاکید کرد: باشگاه با علم به داشتن مشکلات پیش رو تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و البته هیچ وقت خود را بی نیاز از راهنمایی های دلسوزان نمی داند و قطعا کما فی السابق دست همکاری همه بخش و نهادهای مربوطه را به گرمی می فشاریم .

 

وی در پایان گفت: در طی این فرایند چند ساله  جا دارد تقدیر و تشکر کنم از جناب آقای اسدی رییس محترم هیات فوتبال شهرستان ، جناب آقای دوراهکی رییس محترم اداره ورزش و جوانان و همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جناب آقای عبدالحسین سپهرمنش  که صادقانه با ما همکاری داشته و دارند ،

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی هم قدردان تیم امیدکه قهرمان وراهی لیگ برتر شد بودید مطالبات این بچه ها رو که توسرماوگرما با اتوبوس ازاین شهر به اونشهر با بدن مصدوم می رفتن وبازی می کردن خووووب دادید.همش امروز وفردا می کنید بالا خره آه این طفل معصوما شمارو می گیره .فقط به بزرگها می رسید یه مشت پیر وپاتال جمع کردید در صورتی که این امیدها هستند که می تونن آینده این تیم روبسازن.انشاالله که بزرگها سقو ط می کنه وشما وخیلیهای دیگه دستتون برای خوردن کوتاه میشه.شما اگر مدیر لایق وکار بلدی بودید می تونستید اسپانسر جمع کنید وبه تیم های پایه هم برسید نه اینکه شرکتها پول آماده بزارن تودامنتون وهر جور خواستید خرج کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.