• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
مربی پارس جم

قرار است سرمربی جدید پارس جم معرفی شود/منطقی بازی کردیم و بردیم

  • کد خبر : 10694
  • 03 دی 1398 - 19:35
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما امروز دفاعی بازی نکردیم، بلکه منطقی بازی کردیم. اگر دفاعی بازی کرده بودیم نمی توانستیم گل بزنیم و اینکه ما باید نسبت به ابزاری که داریم در زمین بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما امروز دفاعی بازی نکردیم، بلکه منطقی بازی کردیم. اگر دفاعی بازی کرده بودیم نمی توانستیم گل بزنیم و اینکه ما باید نسبت به ابزاری که داریم در زمین بازی کنیم.

آوای بوشهر؛ مهدی نوری عصر امروز در نشست خبری بعد از برتری ۳ گله مقابل تیم پیکان در خانه عنوان کرد: صحبت در مورد تعیین سرمربی تیم در حیطه مسئولیت من نیست، اما از زمان رفتن آقای کمالوند مسئولیت فنی تیم به من و آقای عرفان جم رتبه سپرده شد. درست است زمان ما خیلی کم بود اما سعی کردیم هر چه بلد بودیم را به بچه ها یاد بدهیم، خصوصا در این بازی. در بازی پرسپولیس هم شما دیدید که ما تا ۹۶ دقیقه خوب بازی کردیم و در بخش دفاعی بسیار خوب بودیم و حالا داور اشتباه کرد و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در مورد این بازی از لحاظ فنی چند بازی تیم پیکان را دیده بودیم، و دیروز هم گفتم اگر کارهایی که از بچه ها می خواستیم را در زمین پیاده کنند موفق خواهیم بود. بازیکنان این کار را کردند و خداراشکر نتیجه گرفتیم.

مربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم مهدی ترکمان یکطرفه قراردادش را فسخ کرده اما باشگاه به تعهداتش عمل کرده است، پرداخت را انجام داده و به ۵۰ درصد رسانده است. تا جایی که می دانم باشگاه جلوی قرارداد جدیدش را گرفته و قرار است که برگردد. مهدی یکی از بهترین بازیکنان ما است و امیدوارم که باشگاه بتواند رایزنی کند و حق باشگاه است که این بازیکن را نگه دارد.

نوری در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: فعلا نه، چون که باشگاه بدهی دارد و باید پرداخت و شکایت ها برداشته شود، امیدوارم که این اتفاق بیفتد چون ما به بازیکن نیاز داریم و باید بازیکن جذب کنیم.

وی ادامه داد: حدودا ۳۰ روز بازی ها تعطیل است، بازی بعدی حدود ۳۰ روز دیگر است. فعلا که سرمربی نداریم، من و عرفان جم رتبه تصمیم گرفته ایم چند روزی به بچه ها استراحت داده و بعد از آن تمرینات را در تهران شروع می کنیم اگر در این چند روز سرمربی معرفی شد ایشان تصمیم می گیرد اما اگر معرفی نشد اینجا -در جم- تمرینات را شروع می کنیم تا ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد اما تا آنجا که من می دانم قرار است سرمربی جدید معرفی شود.

مربی پارس جنوبی جم یادآور شد: ما امروز دفاعی بازی نکردیم، بلکه منطقی بازی کردیم. اگر دفاعی بازی کرده بودیم نمی توانستیم گل بزنیم و اینکه ما باید نسبت به ابزاری که داریم در زمین بازی کنیم. اگر ابزار خوب و بازیکن زیاد داشتیم می توانستیم در خط حمله فعال باشیم. باید اینطور بازی می کردیم و غیر از این چاره ای نداشتیم.

مهدی نوری اضافه کرد: جا دارد که اینجا از کل بازیکنان تیم تشکر کنم، چون در یکی دو روز گذشته اتفاقاتی افتاد که بچه ها از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبودند ولی ما سعی کردیم با آنها صحبت کنیم و از لحاظ روحی آنها را بالا ببریم. مخصوصا یک تشکر ویژه از بازیکنان بزرگ تیممان دارم که در این راه خیلی به ما کمک کردند که توانستیم امروز در زمین خوب ظاهر شویم.

وی یادآور شد: این را بگویم که جای آقای کمالوند خالی است. ایشان سرمربی این تیم بودند و دوست داشتیم که در این بازی که نتیجه را بردیم کنارمان باشند ولی متاسفانه حضور نداشتند. همچنین سایر کادر فنی تیم که نبودند. همه اینها برای تیم زحمت کشیده اند؛ از همینجا از همه آنها تشکر می کنم. امیدوارم آقای کمالوند هر جا هستند و هر جا می خواهند بروند موفق و پیروز باشند. همچنین تشکر ویژه ای دارم از تماشاگرانی که آمدند و حامی ما بودند. ممنونم و امیدوارم که در بازی های آینده نیز این روند ادامه داشته باشد تا به موفقیت های بیشتر برسیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.