• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
سکینه الماسی نماینده مردم در مجلس:

کنگان در زمینه تجارت و دیر در حوزه گردشگری سرآمد بنادر در جنوب کشور می شود

  • کد خبر : 8622
  • 16 اردیبهشت 1398 - 19:29
نماینده مردم در مجلس : چشم انداز ما براي آينده اين است كه با هزينه هاي مصوب شده، كنگان در زمينه تجارت و دير در حوزه گردشگري سرآمد بنادر در جنوب كشور باشند.

آوای بوشهر؛ سکینه الماسی در حاشیه بازدید راستاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بنادر جنوب استان گفت: سفر رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور به جنوب استان در راستای تسریع در اجرا و بهبود زیرساخت های صیادی، تجاری و گردشگری است.

الماسی با بیان اینکه ۱۰۰۰  میلیارد ریال اعتبار به اسکله کنگان تخصیص یافته است و تا یک ماه دیگر روند اجرایی آنها آغاز به کار می گردد افزود: چشم انداز ما برای آینده این است که با هزینه های مصوب شده، کنگان در زمینه تجارت و دیر در حوزه گردشگری سرآمد بنادر در جنوب کشور باشند.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس سازمان بنادر و دریانوردی به جنوب استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه بندر کنگان، مطالعه این پروژه با یکی از دو رویکرد توسعه حوضچه فعلی و ‌یا تفکیک ‌حوضچه صیادی از تجاری ظرف یک ماه انجام شود و سپس در فازهای مختلف اجرا گردد.

سکینه الماسی به نصب پست اسکله تفریحی در بندر دیر با اعتبار ١۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: اصلاح دهانه موج شکن به منظور پیشگیری از ورود موج های قوس (جنوب شرقی)به درون حوضچه از دیگر مصوبات سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه اسکله بندر دیر است.

وی با اشاره به اجرای طرح مطالعه توسعه بندر عسلویه عنوان کرد: طبق اعلام سازمان بنادر، مطالعه توسعه این بندر با یکی از دو رویکرد لایروبی و احداث اسکله در حوضچه فعلی و یا تکمیل حوضچه آرامش و احداث اسکله در حوضچه جدید انجام و در فازهای مختلف نسبت به اجرایی نمودن آن اقدام می شود.

الماسی از مرمت و ‌تکمیل عرشه اسکله احداث ‌شده در‌حوضچه جدید نخل تقی خبر داد و گفت: نصب علامت کمک ناوبری بر روی دهانه ورودی حوضچه جدید و ارائه خدمات ورود ‌و خروج شناورها بدون مراجعه متقاضیان به مجتمع بندری پارس از دیگر مواردی است که برای بهبود کیفیت اسکله نخل تقی انجام می شود/خلیج فارس

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.