• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
8

لزوم استقرار ایستگاه پلیس در شهرهای انارستان و بهارستان / سرقت احشام و محصولات کشاورزی دغدغه اصلی مردم

  • کد خبر : 5956
  • 26 مهر 1397 - 8:41

عصر دیروز اعضای شورای اسلامی استان بوشهر با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان بوشهر با سردار واعظی و معاونین ایشان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آوای بوشهر :در این نشست که به منظور هم‌اندیشی و تعامل شوراهای اسلامی با نیروی انتظامی صورت پذیرفت، هر یک از نمایندگان شهرستان ها به بیان دغدغه ها […]

عصر دیروز اعضای شورای اسلامی استان بوشهر با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان بوشهر با سردار واعظی و معاونین ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آوای بوشهر :در این نشست که به منظور هم‌اندیشی و تعامل شوراهای اسلامی با نیروی انتظامی صورت پذیرفت، هر یک از نمایندگان شهرستان ها به بیان دغدغه ها و مشکلات شهرستان های خود در حوزه های مرتبط با ناجا پرداختند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر و نماینده شهرستان جم خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی را وجه اشتراک نیروی انتظامی با شوراها دانست و تصریح کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد این دو مجموعه نشان دهنده موفقیت در کار و مأموریت های محوله است

حسن رمضانی افزود : برقراری جلسات و تعاملات دوسویه مجموعه شوراهای اسلامی و نیروی انتظامی را گامی مهم در راستای تأمین امنیت و حل موضوعات و مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان جم در استان بوشهر به عنوان یکی از شهرستان های امن محسوب می شود، که این مهم ماحصل خدمات، زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مجموعه نیروهای انتظامی و مجموعه امنیتی شهرستان است.

رمضانی در ادامه با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی در برقرار امنیت پایدار شهرستان جم، بیان داشت: خوشبختانه عملکرد فرماندهی انتظامی جم در برقراری امنیت اجتماعی و عمومی قابل تقدیر است که لازم میدانم از زحمات سرهنگ مهدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جناب اسپویی در نیروی انتظامی بخش ریز قدردانی نمایم.

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در بخش بعدی سخنان خود به بیان برخی از مهمترین مسائل و دغدغه های شهرستان جم در حوزه ناجا پرداخت و اظهار داشت: شهرستان جم به لحاظ جمعیتی یکی از مهاجر پذیرترین شهرستانهای استان است و جمعیت آن با رشد چشمگیری روبروست . وی مقرهای انتظامی در شهرستان جم را ناکافی دانست و خواستار بازبینی در چارت سازمانی نیروی انتظامی این شهرستان گردید.

حسن رمضانی با اشاره به دلایل متقن و شاخصه های ویژه ، ارتقا درجه سازمانی نیروی انتظامی شهرستان جم را ضروری دانست و افزود: شهرستان جم در منطقه حساسی از جنوب کشور واقع شده است که ضمن هموجواری با عظیم ترین صنعت نفت وگاز کشور خود نیز میزبان این صنعت هم از لحاظ اسکان نیروهای نفت و گاز و هم از لحاظ استقرار پالایشگاه بزرگ فجر جم و مناطق عملیاتی شرکت زاگرس جنوبی می باشد.

وی وجود محور مهم ارتباطی جم که متصل کننده بخش های عظیمی از استان فارس و دیگر نقاط کشور به بنادر جنوبی و پارس جنوبی است را از دیگر شرایط ویژه این شهرستان برشمرد.

رمضانی همچنین مهاجر پذیری و رشد روز افزون جمعیت شهرستان،حضور تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر ،موقعیت توریستی و ظرفیت‌های فراوان گردشگری شهرها و روستاهای شهرستان ،حضور سرمایه‌گذاران در منطقه را یادآور شد و بر لزوم تامین امنیت آنان جهت توسعه و تغییرات بنیادی در شهرستان را خواستار شد.

وی افزود : استقرار ایستگاه انتظامی روستایی در کوری حیاتی که با فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر جم و مرکز بخش ریز قرار گرفته است ،علاوه بر تأمین امنیت برای مردم این روستای پرجمعیت و روستاهای همجوار می تواند کمک شایانی به تامین امنیت پالایشگاه فجر جم بعنوان یکی از مهمترین پالایشگاههای گاز کشور نماید.

رمضانی همچنین استقرار ایستگاه پلیس در شهر انارستان و روستای ارتقا یافته بهارستان به شهر را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه پاسگاه نیروی انتظامی ریز در بین ادارات و نهادهای مستقر در بخش ریز از قدیمی ترین و فرسوده ترین ساختمان هاست که در خور شأن مردم بخش ریز و نیروی زحمتکش انتظامی نمی باشد، بیان داشت : شورای اسلامی و شهرداری ریز آمادگی دارد تا با اهدا زمین و جذب مشارکت ها در حد توان جهت احداث ساختمان جدید کمک کند وی از سردرا واعظی خواست تا آن فرماندهی نیز در زمینه زیرساخت‌های لازم را برای رسیدن به امنیت پایدار در منطقه عنایت ویژه داشته باشند.

رمضانی تصریح کرد : پوشش مطلوب و ایجاد امنیت شهروندان در محور های ارتباطی ریز به دوراهک و محور باغان-سرچشمه – ریز از دیگر خواسته ها و دغدغه های مهم این منطقه می باشد.

وی تاکید کرد : موقعیت بخش ریز و پراکندگی شهرها و روستاها ، انتظارات موجود از سوی مردم، کار نیروی انتظامی را سخت کرده است . متاسفانه سرقت احشام و محصولات کشاورزی در شهرستان جم به ویژه در بخش ریز به نگرانی و دغدغه کشاورزان و دامداران تبدیل شده است نیروی انتظامی در بخش ریز نیازمند توجه ویژه به تجهیزات خودرویی و کادر انتظامی است.

سردار واعظی با تقدیر از همکاری و تلاش شوراهای اسلامی به منظور ایجاد همکاری دو سویه با نیروی انتظامی، ادامه داد: همکاری و مشارکت این دو دستگاه زمینه ساز مقابل و پیشگیری با بسیاری از جرایم است.

photo_2018-10-17_09-52-18.jpg

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر ضمن ارائه عملکرد نیروی انتظامی استان اظهارداشت: مشکلات شهرستان را به خوبی رصد میکنیم و با همکاری شوراها در جهت  رضایتمندی بیشتر مردم تلاش خواهیم نمود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.