• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

لزوم قانونمنداری و بیطرفی عوامل اجرایی انتخابات/۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان اجرایی شد

  • کد خبر : 9747
  • 14 شهریور 1398 - 19:00
از مجموعه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات انتظار می رود با رعایت قانون و اصل بیطرفی موجبات برگزاری انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخاباب و تقسیمات کشوری استان بوشهر در آیین معارفه معاونان فرماندار دشتی با اشاره به پروژه های هفته دولت امسال، گفت: باوجود تنگناها و مشکلات اقتصادی که کشور درگیر آن شده، امسال در هفته دولت بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.

عادل دهدشتی با تاکید بر لزوم برخورد شاف و صادقانه با مردم، افزود: مردم قطعا تنگناها و تحریم اقتصادی را درک می کنند، اما قطعا اختلاف طبقاتی و فسادی که ممکن است در حوزه های مختلف اتفاق بیفتد را به هیچ عنوان نمی پذیرند.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره شعار انتخابات امسال، ادامه داد: قانونمنداری و رعایت بیطرفی از جمله مسائل مورد تاکید در انتخابات پیش روست و از مجموعه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات انتظار می رود با رعایت قانون و اصل بیطرفی موجبات برگزاری انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

دهدشتی با تشکر از تلاش های مجموعه دولت در شهرستان دشتی، بیان کرد: فرماندار محترم با پیاده سازی طرح های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و نشست های متعدد با مردم در سطوح مختلف شهرها و نقاط روستایی، اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی در بین مدیران در سطوح مختلف، گفت: روند توسعه در شرایطی با سرعت بیشتری پیش می رود که از ظرفیت تمامی نیروها با نظرات و نگاه های مختلفی که دارند، استفاده شود و این مسئله می تواند در شهرستان دشتی با تلاش های فرماندار محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،اعضای محترم شوراهای شهر و روستا،شهرداران و دهیاران به وقوع پیوسته وشرایط را برای سرعت بخشیدن به توسعه هرچه بیشتر شهرستان فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.