• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

مبارزه با سوداگران مواد مخدر اولویت اصلی نیروی انتظامی است/ انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم

  • کد خبر : 2902
  • 13 تیر 1396 - 11:22

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مبارزه با وارد و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اولویت اصلی نیروی انتظامی است که با توجه به شرایط ترانزیتی استان بوشهر فضا برای سوداگران مرگ در این استان ناامن شده است. به گزارش آوای جم به نقل از فارس، علیرضا رزمی در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان جم […]

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مبارزه با وارد و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اولویت اصلی نیروی انتظامی است که با توجه به شرایط ترانزیتی استان بوشهر فضا برای سوداگران مرگ در این استان ناامن شده است.

به گزارش آوای جم به نقل از فارس، علیرضا رزمی در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان جم اظهار داشت: امروز سرمایه‌گذاری در هر نقطه جغرافیایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، توریستی و تفریحی به ویژه اقتصادی مستلزم وجود امنیت است.

وی افزود: نیروی انتظامی با برقراری امنیت پایدار در جامعه همواره به عنوان یکی از نیروهای فعال در تأمین امنیت جامعه در سطح جامعه مطرح بوده که البته از شاخص‌هایی مانند صداقت، حسن‌خلق، حیاء و اقتدار که لازمه استقرار امنیت، نظم و انضباط است، استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: رسالت نیروی انتظامی رسالتی سنگین است اما هرچه رسالت سنگین‌تر شود، خداوند پاداشی مضاعف به شخص می‌دهد که به عینه در ایجاد آرامش در سطح استان بوشهر شاهد یاری خداوند به سربازان نظام در لباس نیروی انتظامی در ماموریت‌های محوله هستیم.

وی  با تاکید بر این که مبارزه با ورود و توزیع مواد مخدر اولویت اصلی نیروی انتظامی است، گفت: با توجه به شرایط ترانزیتی استان بوشهر، فضا برای سوداگران مرگ در این استان ناامن شده و با برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی زمینه تخلف در سطح شهرستان‌های استان بوشهر نیز کاهش معناداری داشته است.

رزمی توسل و تمسک به ولایت چه در زمان جنگ و چه در تلاطم‌های کنونی را رمز صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و عنوان کرد: همه نیروها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه خاص داشته و با انقلابی ماندن،انقلابی نیز عمل کنیم .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2902

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.