• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
یادداشت

مدیر عامل شرکت فجر جم و سیاست دوری از رسانه ها!

  • کد خبر : 9462
  • 04 مرداد 1398 - 12:02
نجفی با سیاست دوری از رسانه ها بازی باخته ای را آغاز کرده است که اولین قربانی آن؛ خودش خواهد بود!
آوای بوشهر- عبدالصمد نجفی اواخر سال ۹۶ به عنوان مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم منصوب شد.
به گزارش آوای بوشهر؛ نجفی قبل از این انتصاب سوابق متعدد دیگری نیز در شرکت فجر جم  در کارنامه داشته است و از مدیران با سابقه این شرکت گازی است.
شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان یکی از شرکت های بزرگ گازی کشور؛  علاوه بر وظیفه ذاتی تولید و پالایش؛  موظف به انجام مسئولیت های اجتماعی است.
شرکت پالایش گاز فجر جم علیرغم تلاش برای برخی مسئولیت های اجتماعی؛  همیشه زیر ذره بین مردم میزبان این شرکت بوده  و برخی معتقدند بر خلاف خسارت های فراوان شرکت بر اکوسیستم جم؛ فجر جم کارنامه موفقی در مسئولیت های اجتماعی نداشته است.
خبرنگاران مدعیان اول شرکت فجر در عدم اجرای مسولیت های اجتماعی هستند و با انتصاب عبدالصمد نجفی با در بسته ای برای تعامل و گفتگو مواجه شده اند.
نجفی از ابتدای شروع به کار در راس این شرکت بر خلاف مدیران قبلی ؛  هیچ تلاشی برای برگزاری نشست با اصحاب رسانه نداشته است و حتی انگیزه ای هم برای مواجهه با خبرنگاران ندارد!
تغییر رئیس روابط عمومی شرکت فجر جم که اخیرا رخ داد  تنها روزنه امیدی است تا  مدیر عامل شرکت پالایش گاز  فجر جم راه تعامل و گفتگو با خبرنگاران محلی در دستور کار گیرد.
تعامل با خبرنگاران می تواند دو منفعت برای مدیر عامل  شرکت فجر داشته باشد که سودای بهارستانی شدن از حوزه انتخابیه کازرون در سر دارد:  هم می تواند از ظرفیت رسانه های محلی در انعکاس خدمات شرکت بهره گیرد و هم می تواند نقدهای مردم و بازتاب تلاش های خود در مسئولیت های اجتماعی از زبان خبرنگاران آگاه شود و به گونه ای ارتباط با رسانه ها بازی برد-  برد برای نجفی خواهد بود.
نجفی با سیاست دوری از رسانه ها بازی باخته ای را آغاز کرده است که اولین قربانی آن؛ خودش خواهد بود!
رئیس جدید روابط عمومی شرکت فجر جم باید الفبای تعامل با رسانه ها را  به مدیر عامل شرکت خود آموزش دهد قبل از این که خود نیز مورد انتقاد اهالی رسانه قرار گیرد./ آینه جم
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.