• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

مرکز بزرگ تجاری ایرانیان در تفلیس راه اندازی می شود

  • کد خبر : 5028
  • 08 خرداد 1397 - 10:20

. ?مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرامیس آریناگفت: در راستای حمایت از کالاهای ایرانی مرکز بزرگ تجاری ایرانیان در تفلیس پایتخت گرجستان در دست راه اندازی می باشد. ?رضا حیدری افزود: گروه مشاوره سرمایه گذاری ما همچنین این آمادگی را دارد که برای اولین بار در ایران به بازاریابی کالاهای ایرانی در سطح بین الملی […]

.
?مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرامیس آریناگفت: در راستای حمایت از کالاهای ایرانی مرکز بزرگ تجاری ایرانیان در تفلیس پایتخت گرجستان در دست راه اندازی می باشد.


?رضا حیدری افزود: گروه مشاوره سرمایه گذاری ما همچنین این آمادگی را دارد که برای اولین بار در ایران به بازاریابی کالاهای ایرانی در سطح بین الملی بپردازد.


وی بیان داشت: یکی از ضعف های تولیدکنندگان ما کم کاری در عرصه بازایابی در سطح گسترده می باشد که ما این خلا را بوسیله بازاریاب های حرفه ای خود که در تمام نقاط دنیا بویژه اروپا را پر می کنیم.

✔باید بحران را تبدیل به فرصت کرد

?مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرامیس آرینابا اشاره به وضعیت سیاسی اقتصادی ایران اظهار داشت: هنر ما این است که با یک کار گروهی این بحران را تبدیل به فرصت کنیم.


?وی اضافه کرد: ما به تولیدکنندگان در تمام مراحل ساخت و بسته بندی با توجه به ذائقه اقتصادی فرهنگی بازار هدف مشاوره می دهیم و بازار فروش آنها را آماده می کنیم تا دیگر بدون هیچ نگرانی به کار تولید طبق استاندارها بپردازند.


?حیدری گفت: بخش دیگر فعالیت ما مشاوره به سرمایه گذاران می باشد. بدین ترتیب که ضمن مشاوره و ارائه بسته ی پیشنهادی در تمام مراحل سرمایه گذاری کنار آنها خواهیم بود.


?گفتنی ست: این گروه سرمایه گذاری در نشست هایی جداگانه با مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و معاونت صنایع دستی به تشریح برنامه های خود پرداختند که با استقبال طرفین همراه شد.


?همچنین گروه مشاوره سرمایه گذاری و بازاریابی کالاهای ایرانی مانترا در گرجستان نیز توسط همین گروه مدیریت می شود.


?تولیدکنندگان و سرمایه گذاران عزیز می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: ۰۹۱۲۰۴۸۳۱۰۳
یا با مراجعه حضوری به دفتر ایران،در شهرستان کنگان استان بوشهر واقع در مجتمع آرامیس اقدام نمایند. سایر دفاتر در مرکز کشور و بندر بوشهر (باغ زهرا، ساختمان ابوشهر) هم در حال راه اندازی می باشد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.